Strategery Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Dynk den med tenveske, kast en fyrstikk. Sfwoff. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Kjør på skogsveier. Det er flott Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Bittelittegrann olje på dekka, hiv på brekket, sett den i gir og legg en murstein på gasspedalen. :=) Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Bittelittegrann olje på dekka, hiv på brekket, sett den i gir og legg en murstein på gasspedalen. :=) Har ikke en ford fieste 1986 framhjulsdrift da? Da funker jo den idèen heller dårlig . Lite power uansett i den kjerra (originalt i hvert fall) Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Fatter'n skulle kjøpe seg ny bil så jeg og begge brodrene mine og en kamerat fikk ha det litt moro med den før den skulle på dynga. Spurte om vi fikk kjøre på åker'n, ja sa fatter'n, noe han aldri skulle ha sagt. Det begynte ikke og vokse ut gress igjen med det første for og si det sånn.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Bittelittegrann olje på dekka, hiv på brekket, sett den i gir og legg en murstein på gasspedalen. :=) Har ikke en ford fieste 1986 framhjulsdrift da? Da funker jo den idèen heller dårlig . Lite power uansett i den kjerra (originalt i hvert fall) Hm, mulig. Husker berre at dei hadde en Ford Fiesta der dei gjorde akkurat dette i Max Power for ei stund sida. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Setter man på brekket vil bakhjula låse seg, og forhjula spinne rundt. Blir burning. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Make speedholes in them! Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 skyt den sund med hagle, eller eventuelt noe med mere futt i Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 skyt den sund med hagle, eller eventuelt noe med mere futt i F.eks LAW? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Har du ikke vinkelsliper heller ? Cabriolet er jo en klassiker Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Stemmer på noen av forslaga du allerede har fått. Hadde jeg vært i den situasjonen du er i nå, hadde jeg først og fremst spraya hele bilen rosa! Kan godt tenkes at jeg hadde spraya litt svart, og litt gult, og kanskje litt blått også Deretter hadde jeg funnet en øde skogsvei, jorde elns, og kjørt som hakka møkk. Jeg hadde spunnet til dekka eksploderte, jeg hadde tatt fram slegga og hugget i veg. Og ja, jeg hadde rett og slett kost meg Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Foresten; dette må du filme! Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Gi den bort. FY ! Det er han som skal kose seg nå Tomat-ulf: Word ! Endret 10. august 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hva med å kjøre den inn i nabohuset før du flytter? Eventuelt rane en eller annen butikk? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Gi den bort kommer ikke på tale! hvis ikke en eller annen kjøper den da. Filme den hadde hvert en ide. Men jeg har ikke videokamera. Men ta bilder kan jeg. Før og etter bilder. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Slipp en thunderking i tanken og løp. Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Lån en traktor / heisekran! Heis den opp og slipp den! evt. Kjør over den med traktor, knus og herj! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Gi den bort kommer ikke på tale! hvis ikke en eller annen kjøper den da. Filme den hadde hvert en ide. Men jeg har ikke videokamera. Men ta bilder kan jeg. Før og etter bilder. Du må da klare å finne tak i et videokamera? spør kennethdammyr om han har lyst til å filme det Men seriøst, noen du kjenner må da ha et videokamera. Dette blir garantert verdt å filme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå