SirAnderz Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Litt tafat navn, men hvilket er det beste? Wordpress har jeg hørt mye godt om Bloggen skal brukes til : Skrive info om meg selv Legge ut bilder og nyheter ja, hehe.. som i en vanlig blogg På forhånd takk Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Må vel være Wordpress eller b2evolution. Holder en liiten knapp på sistnevnte. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 b2evolution ser ut til å være litt for mye av deg gode til dette formålet hvertfall.. Noen andre? =) Et pluss viss det er mulig å fikse template lett og Lenke til kommentar
DevN Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 AJ Fork? Best å lage sitt eget kanskje, siden man kan få det akkurat slik man vil. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Aj-Fork er på bunnen av mi liste, iallfall. Kan hende at eg berre har denne holdninga pga. fjortisstempelet det har fått over seg, men likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå