Gå til innhold

Problemer med Logitech Momo Force og F1 2002

Anbefalte innlegg

Hei..

Har nettopp rigga til ratt og pedaler og uten å installere drivere så plugga jeg ledningen i USB porten og utstyret var klar til bruk..

Fyrte opp F1 2002 og det funket utmerket. MEN force feedbacken mangla. Så da installerte jeg Wingman Software 4.20, og da fikk jeg med force feedback. MEN

da "mista" jeg pedalene slik at jeg får ikke gasset og bremset :sad:

Noen som kjenner seg igjen her og som kan hjelpe meg? Jeg vil kjøre bil NÅ!! :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uff, ingen som kunne svare jo. Jeg som ville sette i gang å kjøre F1 men alt ble bare rot etter at jeg installerte Wingman software. Pedalene virka hvert fall før jeg installerte driverne. Får ikke fjerna konfigen til wheelet :sad:

Jeg må begynne fra start igjen. Har til og med lasta ned logitechs Clear Calibration Utility men den sier at den ikke finner noe calibrering i registret.

Jaja, kan nevnes at dette er mitt første ratt/pedal sett til PC men alikevel det skal vel ikke være så mye stress med å installere og configuere greia.?..

Får prøve å slette alt som heter noe med logitech i Device Manager, bare så synd at musa og tastaturet også er fra logitech,hehe..

EDIT: Jøss fikk det til, enkelt var det også. Men for sikkerhets skyld så fjerna jeg joystick configen som fortsatt lå igjen fra før. Men det var ikke verre enn å gå i key oppsette i F1 spillet og angi gasspedal for accelerate og bremsepadalen for brake,hehe...

Alt skal gå automatisk i våre dager :smile:

Var vel litt uoppmerksom også, men men nå er alt i orden :grin:

[ Denne Melding var redigert av: clintern på 2002-08-05 23:56 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...