Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ny dvd brenner- CMA error, kan ikke lese disker..

Anbefalte innlegg

En kopis av meg kjøpte ny brenner i dag siden den gamle streika etter 2 uker og han gidder ikke sende på rep- Vel jeg var der hele tiden og har bygget en del maskiner så han har ikke kastet noe i veggen eller noe han kompisen min.

Satte dvd brenneren i plassen dens, satte inn ide kabelen og strøm kabel.

Booter opp pc'n og hva skjer, jo den finner ny programvare...alt ok så langt.

Men... den vises ikke i bios, eller min datamaskin, eller enhetsbehandling.

Leste den andre posten her som var nesten lik men problemet er ikke helt likt.

Når han booter opp pc'n så kommer det opp en feilmelding som sier CMA error cannot find local disk eller noe i den dur. Husker ikke helt.

Prøvde å dra ut disken og sette alt tilbake slik det var før vi satte inn den nye disken for å se om ting gikk tilbake slik det var. Men nei, problemet fortsetter.

Visse ting henger seg noe vanvittig og nekter å la seg lukke. Må reboote hver gang det skjer. Jeg kom inn på alt i kontroll panelet utenom System...så fikk ikke sjekket enhetsbehandlingen der. Hang seg lenge og jeg trodde det ikke gikk men plutselig viste den de forskjellige komponentene etc, men hang seg der igjen så ble ikke mye klokere akkurat.

Jeg aner ikke hva dette kan være. Forklaringen min her er rotete og difus, men det er fordi problemet er rotete og difust, og forklaringen bærer preg av dette. Men om noen aner hva som er dealen så ikke nøl med å foreslå noe.

Hva er dette CMA greiene,...er det Constant modulus algorithm??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...