:---{D Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 De fem siste dagene har jeg klart å skaffe meg hele 30%. Ikke vært frekk eller gjordt noe spesielt imot nettiketten. Den siste var fordi jeg postet et bilde i SO4. Jeg visste ikke at det plutselig var blitt ulovlig der. Men det skulle jeg visst selv om det var nevnt en gang jeg ikke var der. Før det fikk jeg 10% for å svare med kun en smilie. Jeg tror det er første gangen jeg har gjort det, men fikk min prosent, selv om jeg kun glemte meg litt. Dessuten fikk jeg 10% for min "frekke tone" her, selv om jeg faktisk ikke svarte mer i denne tråden. Se foresten her. Før det har jeg fått 10% for å tulle litt her. Det jeg mener med dette er at moderatorene må slutte å gi så mye warn for småting. Greit å navne for bruker'n at det er feil, og at det bør endres, men sånn som de holder på virker det som om de har for lite jobb. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Helt enig med Tomat-Ulf. Dessuten gjør de forskjell på folk. Utallige ganger har jeg sett folk bare svarer med smileyer, men likevel er det bare noen som får warn. Og det er ikke akkurat sjeldent at moderatorer går OT i en tråd EDIT: Det kjipe med sånne "små" 10% warns er at det plutselig blir litt mange av de, og vips så er man ute av forumet . Men for all del, folk skal få warn om de gjør noe galt, bare ikke med sånne bitte små ting Endret 10. august 2005 av sablabra Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Dessuten opplever jeg mer småpirkwarn i OT-baren btw. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 1) Du skal ta det opp med den aktuelle moderatoren 2) hvis ikke skal du ta det opp med forumstyret (mail:[email protected]) 3) Det er absolutt ikke pirking når du har blitt advart på forhånd om alle advarslene du har fått.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg