Christian86 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hei, snakket med lefdal om k700i. De hadde med lås, men de sa de ikke kunne selge denne emd abonnoment, er dette riktig? Trodde man kunne selge telefoner med lås når det var snakk om binding? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hei, snakket med lefdal om k700i. De hadde med lås, men de sa de ikke kunne selge denne emd abonnoment, er dette riktig? Trodde man kunne selge telefoner med lås når det var snakk om binding? Om den er ment for kontantkort har de ikke lov til det og sannsynligvis ikke om den er låst til annen operatør enn Netcom, men ellers kan de selvfølgelig det. Man får provisjon for å legge bindinsgtid på EasyTalk også, dog ikke like mye som andre og dyrere abonnementer. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Hei, snakket med lefdal om k700i. De hadde med lås, men de sa de ikke kunne selge denne emd abonnoment, er dette riktig? Trodde man kunne selge telefoner med lås når det var snakk om binding? Om den er ment for kontantkort har de ikke lov til det og sannsynligvis ikke om den er låst til annen operatør enn Netcom, men ellers kan de selvfølgelig det. Man får provisjon for å legge bindinsgtid på EasyTalk også, dog ikke like mye som andre og dyrere abonnementer. han sa: "den er låst til netcom" jeg "kan jeg kjøpe den med netcom easy talk?" han: "nei, bare uten" kan han ha misforstått meg? jaja, stikker innom i morgen. Muligens enda en k700i til en krone yatack har den til 549 og de solgte den låste for 1795 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå