treant Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg har kjøpt et nytt skjermkort; powercolor ati radeon x800VE aiw....og når jeg skal installere det, blir skjermen helt svart... Har en en dårlig q-tec 300 watt strømforsyner og det sto på pakkninga at det kreves minst en 300watt strømforsyner. link til kortet: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=310883&view=detailed Lenke til kommentar
PerB Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 I henhold til tidligere tråder her yder Q-tec bare oppgitt watt i peak (kortvarige topper) så her er det mest sannsynlig at du må ha kraftigere CPU (en som kan levere minst 300 watt jevnt). Det er selvsagt avhengig av hva du forøvrigt har i maskinen. Forsøk ay starte maskinen uten harddisker, CD/DVD-enheter og kabinettvifter. Hvis skjermbildet kommer opp så må du ha kraftigere power. Lenke til kommentar
treant Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 bildet blir borte når du skal installere kortet, når du installerer drivern! Lenke til kommentar
kvase Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Har du 2 kontakter på kjermkortet dit kan du prøve og plugge det inn i nr 2 og se om det hjelper Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hehe q-tec............. Kjøp deg ny strømforsyning du. Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 JA FYSJ! qtec bare ødelegger hardwaren din, det kan jeg bekfrefte. Skal ALDRI ha noe som det står qtec på igjen inn i mitt hus Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Q-tec... Q-DRIT heter det... Ny PSU burde gjøre susen Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Q-tec...Q-DRIT heter det... Ny PSU burde gjøre susen Q-DRITT det skal jeg være 100% enig med deg i! Q-DRITT AS KAST DET!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå