Gå til innhold

Eg dør av kjedsomhet og bugs i Morrowind

Anbefalte innlegg

har vell spelt det i 4-5 timer nå, har drept ca 15 små snegler + 3 rotter.

Kva pointet i spelet? Kva skal eg gjøre? Eg har fått i oppdrag å joine diverse 'gjenger' har joina "fighters guild", imperial makta synes eg ikkje var venn nok til å vere ein av dei.

Så fekk eg mitt første oppdrag, å drepe rotter. Men desse rottene er jo sinnsykt sterke, eg bommer 9 av 10 ganger med øksa og dei tåler 10 øksehugg i hodet. Healing tar evigheter, men heldigvis har eg funne ut at ein kan sove for å bli frisk, tok meg altså 10 dager å ta 2 rotter. Men når eg kjem tilbake til ho dama som plages med rotter(ho skulle gi meg penger) så skjer det liksom ingenting, ho bare plaprer. Og fighters guild gir meg ikkje fleire oppdrag etter eg har hjulpe ho dama.

Nei Dungeon Siege var mykje betre, mykje meir action, lettare kontroller og ijallefall betre 'occlusion' som betyr at ting du ikkje ser blir rendra, morrowind kunne hakke verre enda om eg såg inn i ein vegg.

PS:Eg har den nyaste patchen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spillet er ganske vrient til å begynne med, helt til du kommer har gått opp et par nivå. Så er det sånn passende utfordrene en stund, så blir det lett, også blir det kjempe enkelt, og til slutt helt latterlig enkelt(å drepe monstre altså). Er ferdig med hovedquesten og har enda ikke sluttet å spille. Jeg kan ikke huske sist jeg var så hekta på et spill. Passer dårlig når man driver å konter :grin:

Lenke til kommentar

vis du begynner på nytt, kan du gå rett fram fra huset over brua en bru til og gå en sti litt så ser du en bok i veien så detter det en mann fra himmelen og så tar du sverdet hans, det er ganske bra, kommer lyn når du treffer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...