MartinGM Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg har nettopp lagt inn Windows på nytt på min Compaq nc4000. Jeg hadde ikke recovery cden så jeg la inn en "vanlig" windows xp. Men det som er så pussig er at uansett hva jeg legger inn av drivere fra compaq så får jeg ikke WIFI knappen som aktiverer bluetooth og wlan kortet til å fungere. Jeg trykker og trykker men nå skjer det ingen verdens ting, i motsetning til før hvor et blått lys ble tent og bt+wlan ble aktivert. Sigh. Er det noen compaq eiere som har vært borte i noe lignende? Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Har du installert Quick Launch Buttons da? Er vel ganske vesentlig. Endret 10. august 2005 av iceraven Lenke til kommentar
roxxx Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Last ned ALT av driver på den siden, for du skal ha drivere som binder sammen nettverkskort til hovedkort i tillegg til ren nettverksdriver. Er sikker på at det funker når alt av drivere er i boks. Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Sigh.. har innstallert både quicklaunch og alt som er. Er det noen som har en Compaq nc4000 (eller kompatibel) recovery cd til meg?? (jeg har egen key!) :-( Lenke til kommentar
Valent Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 du har en fin pc, men det skal funke med mindre du har ødelagt knappene =) Lenke til kommentar
toennes Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Sigh.. har innstallert både quicklaunch og alt som er. Er det noen som har en Compaq nc4000 (eller kompatibel) recovery cd til meg?? (jeg har egen key!) :-( Jeg har en til en nc4010, dersom det hjelper.... Er i Oslo Endret 11. august 2005 av toennes Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hvorfor ikke ringe HP og forhøre deg om en ny recoveryCD? 80062800 er nummeret. Valg 2 og 3 på menyene Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Sigh.. har innstallert både quicklaunch og alt som er. Er det noen som har en Compaq nc4000 (eller kompatibel) recovery cd til meg?? (jeg har egen key!) :-( Jeg har en, men jeg er på flyttefot og har ikke pakket ut ennå. Send meg en PM om du fremdeles trenger en om en ukes tid, så skal jeg sende deg en kopi. Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Nå har jeg fått igang wlan kortet og bluetoothen hvertfall.. men ikke knappen.. men jeg har ikke noe akkutt behov for å skru de AV.. så det går foreløpig greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå