tacomodo Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg er på jakt etter en ny firewall som IKKE heter Sygate Personal Firewall, Zone alarm firewallen, og ikke windows firewall. Jeg vil ha slik som sygate/zonelabs sin firewall, at du kan blokkere programmer på maskinen som skal "phone home". Er det noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Du vil ha en brannmur som IKKE heter Sygate Personal Firewall, Zone alarm. Og isteden VIL du ha sygate/zonelabs (Zone Alarm) sin ??? :!: Eh, den var vrien å forstå. Uansett; Zone Alarm kan vel stoppe programmer fra å "ringe hjem"... Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Nei, les igjen: Jeg vil ha en SLIK som sygate/zonelabs. Altså noe lignende - noe med tilsvarende funksjoner. Jeg kan ikke fordra gui'n til zonelabs, og Sygate har et par problemer, så jeg lurer på om det i det hele tatt finnes flere. Lenke til kommentar
roac Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Det med GUI til ZoneAlarm er jeg helt enig med deg i, men i steden for å lete etter alternativer tror jeg at jeg ville forsøkt å løse de problemene som måtte være med Sygate. Jeg har ikke Sygate installert lenger, men jeg hadde ikke noen problemer med dem. Kanskje du kunne fortelle hva problemene er, og se om noen har en løsning på dem? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Det har med hyppig bytting av isp/nettverk å gjøre. Sygate har vanskeligheter med å følge med, og det ene av nettene blir helt åpne. Leter fremdeles etter alternativer. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Her har du tre alternativer: - Keiro Personal Firewall - Outpost Firewall - Primedius Firewall Lite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå