Torjus Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Nå har jeg telenor med dette oppsettet: Internett - splitter - modem - router - pc Men jeg har bestillt bredbånd av start.no nå for 3 uker siden og har enda ikke fått et modem? Er det meningen at jeg skal koble slik? Uten modem? Internett - splitter - router - pc EDIT: Routeren er en OfficeConnect Wireless 11g Cable/DSL Gateway. Endret 10. august 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Betingelser start.no: 1.3.Særskilte forbehold for "Gjør-det-selv-pakke" Ved "Gjør-det-selv-pakke" kan Kunden velge å installere Tjenesten selv i egen husstand. Start Network står da for installasjon i sentral. Kunden plikter selv å forsikre seg om at egen installasjon er mulig ved bestilling. Skulle det senere vise seg nødvendig med montør for å få fullført leveransen plikter Kunden å bære kostnaden av dette. Start Network kan da formidle montør. Da installasjon i sentral forutsetter at ADSL-ruter er installert hos Kunden, plikter Kunden å installere "Gjør-det-selv-pakken" innen angitt tidsfrist. Skulle ADSL-ruter ikke være installert hos Kunden ved installasjon i sentral vil leveransen ikke kunne fullføres, og Kunden må dekke kostnadene ved ny installasjon i sentral i henhold til prislisten. -------------------------------------------------------------------------------------- Slik jeg tolker dette, bør du sjekke at du skal motta ADSL-router fra start.no før innstallasjonsdato. Endret 10. august 2005 av la7dfa Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Betingelser start.no: 1.3.Særskilte forbehold for "Gjør-det-selv-pakke" Ved "Gjør-det-selv-pakke" kan Kunden velge å installere Tjenesten selv i egen husstand. Start Network står da for installasjon i sentral. Kunden plikter selv å forsikre seg om at egen installasjon er mulig ved bestilling. Skulle det senere vise seg nødvendig med montør for å få fullført leveransen plikter Kunden å bære kostnaden av dette. Start Network kan da formidle montør. Da installasjon i sentral forutsetter at ADSL-ruter er installert hos Kunden, plikter Kunden å installere "Gjør-det-selv-pakken" innen angitt tidsfrist. Skulle ADSL-ruter ikke være installert hos Kunden ved installasjon i sentral vil leveransen ikke kunne fullføres, og Kunden må dekke kostnadene ved ny installasjon i sentral i henhold til prislisten. -------------------------------------------------------------------------------------- Slik jeg tolker dette, bør du sjekke at du skal motta ADSL-router fra start.no før innstallasjonsdato. Ahh... så jeg kan ikke bruke den ruteren jeg har? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Ahh... så jeg kan ikke bruke den ruteren jeg har? Du har jo ett modem i dag, det kan du jo bruke på start.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå