Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Start bredbånd - modem?

Anbefalte innlegg

Nå har jeg telenor med dette oppsettet:

Internett - splitter - modem - router - pc

Men jeg har bestillt bredbånd av start.no nå for 3 uker siden og har enda ikke fått et modem? Er det meningen at jeg skal koble slik? Uten modem? :dontgetit:

Internett - splitter - router - pc

EDIT:

Routeren er en OfficeConnect Wireless 11g Cable/DSL Gateway.

Endret av fUzZy^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Betingelser start.no:

1.3.Særskilte forbehold for "Gjør-det-selv-pakke"

Ved "Gjør-det-selv-pakke" kan Kunden velge å installere Tjenesten selv i egen husstand. Start Network står da for installasjon i sentral. Kunden plikter selv å forsikre seg om at egen installasjon er mulig ved bestilling. Skulle det senere vise seg nødvendig med montør for å få fullført leveransen plikter Kunden å bære kostnaden av dette. Start Network kan da formidle montør.

Da installasjon i sentral forutsetter at ADSL-ruter er installert hos Kunden, plikter Kunden å installere "Gjør-det-selv-pakken" innen angitt tidsfrist. Skulle ADSL-ruter ikke være installert hos Kunden ved installasjon i sentral vil leveransen ikke kunne fullføres, og Kunden må dekke kostnadene ved ny installasjon i sentral i henhold til prislisten.

--------------------------------------------------------------------------------------

Slik jeg tolker dette, bør du sjekke at du skal motta ADSL-router fra start.no før innstallasjonsdato.

Endret av la7dfa
Lenke til kommentar
Betingelser start.no:

1.3.Særskilte forbehold for "Gjør-det-selv-pakke"

Ved "Gjør-det-selv-pakke" kan Kunden velge å installere Tjenesten selv i egen husstand. Start Network står da for installasjon i sentral. Kunden plikter selv å forsikre seg om at egen installasjon er mulig ved bestilling. Skulle det senere vise seg nødvendig med montør for å få fullført leveransen plikter Kunden å bære kostnaden av dette. Start Network kan da formidle montør.

Da installasjon i sentral forutsetter at ADSL-ruter er installert hos Kunden, plikter Kunden å installere "Gjør-det-selv-pakken" innen angitt tidsfrist. Skulle ADSL-ruter ikke være installert hos Kunden ved installasjon i sentral vil leveransen ikke kunne fullføres, og Kunden må dekke kostnadene ved ny installasjon i sentral i henhold til prislisten.

--------------------------------------------------------------------------------------

Slik jeg tolker dette, bør du sjekke at du skal motta ADSL-router fra start.no før innstallasjonsdato.

Ahh... så jeg kan ikke bruke den ruteren jeg har?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...