Gå til innhold

play.com og mva

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
200kr er 200kr og det må vel bare følges..

Frakten på play.com er GRATIS det står det faktisk på sidene dems og da er det det som må følges. Så hvis en pakke koster 204kr så er det verdien på innholdet!

Kan du vennligst LESE hva som har blitt skrevet før??

LES OG LÆR:

DIN SIDE OM TOLL OG FRAKT

Jeg har lest det...

Kan du lese igjen hva jeg skriver?

Er forskjell på inkludert frakt og GRATIS frakt..

Hvorfor skal man få avslag på frakt som man ikke har betalt?

200kr grensa går på verdien på pakka.. koster pakka 204kr på play.com så er det verdien på den..

Du kan være 100% sikker på at Play har kalkulert inn fraktutgiftene i alle varene de selger.

Man skulle tro dem hadde gjort det ja.. MEN på sida står det GRATIS frakt så det er det som er riktig.. Så igjen hvis du kjøper en dvd til 204kr så er det verdien på dvd'en. Skal du regne med frakt så må du etter play.com sida plusse på fraktprisen OVER prisen på dvd'en.. altså 204+20kr(f.eks i frakt)..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg bestilte TM Sunrise fra Play for nesten to uker siden. Burde jeg ikke få det snart? Noen som vet leveringstiden. Jeg fikk en mail på mandag for to uker siden om at den var sendt

Samme her!! Har heller ikke fått det enda. Bestillte samme tid som deg. Etter 14 dager kan vi sende mail til Play og spørre hvor det blir av.

Lenke til kommentar

Det burde jo være innlysende for alle at frakten er innbakt i prisen på varene fra play.com. Selv om de ikke spesifiserer hva frakten koster på pakkene så må jo play.com betale en sum for å få levert varene til mottaker. Posten/tollvesenet og enkelte andre her må jo fatte at det ikke er "gratis" å få tilsendt en vare. Det logiske og mest riktige ville jo være at posten/tollvesenet selv sjekket opp hva som var minste fraktpris i hvert tilfelle. Det burde jo ikke være forbrukernes problem at dette ville medføre mye ekstraarbeid. Det måtte jo være mye lettere å regne med frakten i beløpet og heller øke frigrensen en del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...