Boralis Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 28 år gamle Lee benket seg foran datamaskinen på en internettcafe i 50 timer for å spille et online-kampspill. I løpet av tre dager forlot han maskinen bare for å gå på toalettet og for korte sovepauser http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=286382 Lenke til kommentar
embark Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Selvfølgelig var han fra Korea. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Skummelt hvor dypt enkelte kan leve seg inn i spill - helt til det punktet at primære behov såsom søvn og mat/drikke ignoreres fullstendig. Dette er nok ikke unikt, dessverre. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Slankemetode da! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jepp, er jo et velkjent faktum at du blir jævlig slank etter å da dødd ei stund. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 La meg gjette... Han spilte Guild Wars? Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Samme dude? Ja? Diskuter det der ^^ -Jar Endret 10. august 2005 av Jarek Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 rart at han døde etter bare 50 timer. Folk har jo vært våkne MYE lengre enn det uten å dø (noen som husker den reality serien som var en eller annen gang, der ei dame klarte å være våken i en uke og vant en million (enten i usa, tyskland eller nederland)). Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 rart at han døde etter bare 50 timer. Folk har jo vært våkne MYE lengre enn det uten å dø (noen som husker den reality serien som var en eller annen gang, der ei dame klarte å være våken i en uke og vant en million (enten i usa, tyskland eller nederland)). Han andre holdt ut 85 eller 86 timer. Lenke til kommentar
embark Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 rart at han døde etter bare 50 timer. Folk har jo vært våkne MYE lengre enn det uten å dø (noen som husker den reality serien som var en eller annen gang, der ei dame klarte å være våken i en uke og vant en million (enten i usa, tyskland eller nederland)). Hadde jeg fått en million, skulle jeg også klart det. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 rart at han døde etter bare 50 timer. Folk har jo vært våkne MYE lengre enn det uten å dø (noen som husker den reality serien som var en eller annen gang, der ei dame klarte å være våken i en uke og vant en million (enten i usa, tyskland eller nederland)). Jodda... Men så sitter karen foran en datamaskin, i verste tilfelle så sitter han foran en CRT skjerm som flimrer som gal, og etter å ha stirra i noe som flimrer i 50timer, så klikker hjernen din etterhvert... Lenke til kommentar
MagE Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 to døgn var ikke mye, en herfra sov ikke på tre døgn sist Quart, han var også full hele de tre døgnene. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 to døgn var ikke mye, en herfra sov ikke på tre døgn sist Quart, han var også full hele de tre døgnene. Ah... russetida... mange jeg kjenner som ikke sov fra fredagen før 17.mai og helt fra til den 17 (som var på en mandag?). Selv sov jeg ingenting (2 timer den ene natta pga fyllesjuk) på godt over 50 timer et par av dagene jeg var i fjordparken. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Dette har hendt før og. Og alle tilfellene jeg har hørt om er fra korea. Virker som at korea er noen spille freaks. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Det var ikke et moderne MMORPG engang, han spilte faktisk Starcraft. I 2 døgn. Syke mannen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå