Gå til innhold

Døde etter dataspill-maraton

Boralis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

rart at han døde etter bare 50 timer. Folk har jo vært våkne MYE lengre enn det uten å dø (noen som husker den reality serien som var en eller annen gang, der ei dame klarte å være våken i en uke og vant en million (enten i usa, tyskland eller nederland)).

Lenke til kommentar
rart at han døde etter bare 50 timer. Folk har jo vært våkne MYE lengre enn det uten å dø (noen som husker den reality serien som var en eller annen gang, der ei dame klarte å være våken i en uke og vant en million (enten i usa, tyskland eller nederland)).

Han andre holdt ut 85 eller 86 timer.

Lenke til kommentar

Hadde jeg fått en million, skulle jeg også klart det. :D

Lenke til kommentar

Jodda... Men så sitter karen foran en datamaskin, i verste tilfelle så sitter han foran en CRT skjerm som flimrer som gal, og etter å ha stirra i noe som flimrer i 50timer, så klikker hjernen din etterhvert...

Lenke til kommentar
to døgn var ikke mye, en herfra sov ikke på tre døgn sist Quart, han var også full hele de tre døgnene.

Ah... russetida... mange jeg kjenner som ikke sov fra fredagen før 17.mai og helt fra til den 17 (som var på en mandag?). Selv sov jeg ingenting (2 timer den ene natta pga fyllesjuk) på godt over 50 timer et par av dagene jeg var i fjordparken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...