Fumler Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Min Sony Ericsson k700i synes jeg har for trege taster og jeg klarte å ødelegge skjermen i sommer, istedet for å sende på rep tenkte jeg å kjøpe meg en ny. Så jeg lurer på om dere kan anbefale noen stilige og brukervennlige mobiltelefoner? klapp-tlf helst. Samsung kanskje.. Kamera Blåtann Ikke liten skjerm bra med lagringsplass ikke så veldig dyr. Håper på noen kjappe svar Fredrik--- Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 E340 burde passe deg bra når den kommer i butikkene om noen uker Lenke til kommentar
Fumler Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Hmm, så ikke noe stilig ut. Og den er sikkert dyr. Woot, så en kul en nå på samsung.no E730 <- dyr? Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hmm, så ikke noe stilig ut. Og den er sikkert dyr. Woot, så en kul en nå på samsung.no E730 <- dyr? Sjekk prisguiden til Amobil.no i stedet for å spørre, helt unødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå