matban Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 I det øyeblikket jeg slutter å "capture movie" så fryser hele pcen. Noen som vet hva dette er ? jævlig irriterende. Det fungerte før i dag. Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hvor mye plass har du på pcn (hardisken) og hvor mange ram? Lenke til kommentar
Mr.Graham Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Har du oppdatert til siste versjon av Studio 9, versjon 9.4.3? Mange som har sluppet mye slit etter å ha oppgradert til de siste versjonene. Oppdateringen finner du her. Ellers hjelper det kanskje å tømme papirkurven, frigjøre plass på harddisken eller defragmentere disken. Lenke til kommentar
matban Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Jeg har over 200 gigs. Absolutt nyeste versjon av pinnacle. 1 gb ram, men dessverre 1 ghz prosessor !! kan dette være feilen ? Eller kan det være at nyeste versjon er ustabil ? Har ikke installert sp2 enda. Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Prøv å installere sp2 da det kan vere til hjelp. Du burde kansje vurdere og oppgradere prosessoren til en litt bedere en... kan hende at Pinnacle egentlig trenger mere en 1 ghz. Sjekk hva kravene er for pinnacle Lykke til Lenke til kommentar
matban Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Jepp ! Det kan være noe der Takk for hjelpen lars.. !!!! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Ellers så kan du prøve å bytte program. Det er mye tull med studio Lenke til kommentar
adonis Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Er det forresten noen forskjell om du forsøker å spille inn korte eller lange strekk? Om du møter på problemer kun ved lengre innspillinger (>10 min) kan det være filsystemet på harddisken. Sørg for at du bruker NTFS. /Øystein Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 FAT32-filsystemet har ei øvre grense for filstorleikar på 4 GB. Dette tilsvarer omlag 18min video i DV AVI. Men om Studio 9 hadde vore litt lurt, hadde du då berre fått ei feilmelding om at "Capture aborted due to lack of diskspace" eller noko liknande. Ingen grunn til å låse heile maskina... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå