kroerkongen Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Har nettopp sett Star Wars 4 og lurer på hva sangen som kommer når Luke står på tatooine og ser på solnedgangen heter? Og hva heter sangen som kommer når de feirer på slutten av nr. 6? Lenke til kommentar
icer Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hvorfor er det så sinnsykt vanskeli å få det med seg at "hva heter sangen" tråder alltid ender med å stenges? Jo fordi de spørsmålene skal spørres i sticky! Jeg skrev selv en post med samme tema, men det var vel ikke så lenge etter at "sticky" var opprettet.... Så kommer nok en mod å låser denne og kaster nøkkelen Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hvorfor ikke opprette en, "jeg postet før tråden om sangnavnet ble stengt" highscore? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Har irritert meg masse over detta i det siste, har vært en del sånne tråder nå ja.. Er ikke stickyen tydelig nok eller? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Den heter se på stickyen! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Er ikke stickyen tydelig nok eller? Sticky'er har erfaringsmessig begrenset synlighet, i hvertfall de hvor vi prøver å fortelle dere noe... Men ja, trådstarter bes poste sitt spørsmål i sticky'en om han ikke allerede har gjort det. Denne stenges. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg