uro Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) (jeg ekke sikker på at dette er posta riktig, så hvis ikke så flytt det) Hvordan registrerer man en organsiasjon? Endret 10. august 2005 av uro Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 hvaslags formål har organisasjonen? Lenke til kommentar
uro Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 hvaslags formål har organisasjonen? Den har til hensikt og opplys eller informere på en måte, men jeg vet egentlig ikke om organisasjon er riktig betegnelse, den er på en måte et livssyn. Lenke til kommentar
uro Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Religion altså. Jeg veit ikke helt om jeg vil kalle det en religion, men det er på en måte det samme. Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Form for filosofi eller livsyn da? Lenke til kommentar
uro Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Form for filosofi eller livsyn da? Akuratt, det er en filosofi eller livssyn Vet noen hvordan man registrerer enn sånn som offentlig "religion"? Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Form for filosofi eller livsyn da? Akuratt, det er en filosofi eller livssyn Vet noen hvordan man registrerer enn sånn som offentlig "religion"? Man må vel først ha noen tusen medlemmer, ihverfall for å få statsstøtte. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Trenger bare 3stk eller noe slikt for å kunne få egne "helligdager" (=fridager fra skole/jobb). Endret 12. august 2005 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Organisasjon er vel en gruppe som jobber for en sak de mener er riktig, om det er forbedring av kreftsykes hverdag eller bilisters sikkerhet på veien. De har et eller flere mål som de jobber for å oppnå, vha. lobbyvirksomhet og så videre. Det jeg vil beskrive en organisasjon som i hvert fall. Over og ut. Endret 12. august 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
uro Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Man må vel først ha noen tusen medlemmer, ihverfall for å få statsstøtte. Vet du hvor mange tusen? Trenger bare 3stk eller noe slikt for å kunne få egne "helligdager" (=fridager fra skole/jobb). Trenger man ikke og være registrert som et offentlig livssyn (religion) først da? Hvordan registrerer man seg isåtilfelle som offentlig religion? Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Vet noen hvordan man registrerer enn sånn som offentlig "religion"? Du må registrere ditt trossamfunn hos fylkesmannen. Du må samtidig informere om: trossamfunnets fullstendige navn og adresse trosbekjennelse og lære oppbygging, virksomhet og utbredelse navnet til hvert styremedlem navn og arbeidsområde til hver prest og forstander de forskriftene som trossamfunnet har om formål, om hvem som kan høre til samfunnet, om stemmerett, om talsmenn for samfunnet, om tjenestemenn, om endringer i vedtekter og om oppløsning og liknende Mer hos Fylkesmannen i Buskerud Endret 12. august 2005 av Hauge Lenke til kommentar
uro Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Vet noen hvordan man registrerer enn sånn som offentlig "religion"? Du må registrere ditt trossamfunn hos fylkesmannen. Du må samtidig informere om: trossamfunnets fullstendige navn og adresse trosbekjennelse og lære oppbygging, virksomhet og utbredelse navnet til hvert styremedlem navn og arbeidsområde til hver prest og forstander de forskriftene som trossamfunnet har om formål, om hvem som kan høre til samfunnet, om stemmerett, om talsmenn for samfunnet, om tjenestemenn, om endringer i vedtekter og om oppløsning og liknende Mer hos Fylkesmannen i Buskerud Takk, der fant jeg alt jeg lette etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå