ilpostino Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 i en Nokia-telefon jeg hadde for leenge siden kunne en skrive inn bursdager og lignende på de forskjellige personene en hadde i adresselisten. på disse datoen kom en alarm som varslet om angitt dato. nå sitter jeg med SonyEricsson P900 og savner denne funksjonen. Noen som vet om et program som inegrerer seg med adresselisten til P900 og gir lignende varslinger? Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg har prøvd flere,men Handy Dates synes jeg er best.Da får jeg beskjed en dag før(kan justeres etter eget ønske). Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 (endret) ser ut som det har noe av den funksjonaliteten jeg leter etetr... skal testes... edit: noen som vet hvordan en får gjort slik at feks bursdagsdata kan bli lagt inn i adresseboken? (eller om dette er mulig i det hele tatt) Endret 10. august 2005 av ilpostino Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) DataMate er gratis og fungerer fint. Handy Day programmene er også greie, men de koster penger... Prøvde å laste opp filen her, men den var borte fra PCen! Skal prøve å få tak i den igjen. Har den på telefonen, så jeg skjønner ikke hvorfor den ikke er på PCen Edit: Oppdaget at programmet koster 25 dollar! Ikke spør meg hvordan jeg fikk det gratis, for det vet jeg ikke Endret 11. august 2005 av jornan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå