mirene Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg får denne meldingen i "Hendelseslisten" i kontrollpanel,under "Administrative Verktøy" "Fant en feil på enheten \Device\Harddisk9\D under en pagineringsoperasjon." og denne : "Driveren har oppdaget at enhet \Device\Scsi\ultra1 har gammel eller foreldet fastvare. Dette kan gi redusert ytelse." Nå har jeg et MSI K8T NEO 2 hovedkort 4 disker på "onboard" IDE kontrolleren. 4 disker på "onboard" SATA kontakter + 4 disker på en PCI IDE kontroller "WinXP Promise Ultra133 TX2 IDE kontroller" Noen som kan fortelle meg hvorfor jeg får denne feilmeldingen ?? Har en mistanke om at det kan være PCI IDE kontrolleren som er problemet. driveren er fra 25.06.2002 Takker for alle gode svar Lenke til kommentar
speedUP Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 hei får samme melding her også Fant en feil på enheten \Device\Harddisk0\D under en pagineringsoperasjon. Har ASUS A8N-SLI PREMIUM og helt nyinstallert maskin men winxp sp2. Hvis noen der ute vet hvordan man kan fikse dette blir jeg happy André Lenke til kommentar
Kaytona Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Hei! Dårlig med svar på denne tråden... speedUP og mirene, hvordan fikser dere denne feilen?? Har nettopp satt sammen en ny maskin, med A8n32-sli delux hovedkort og samsung sata disk. Det må jo være noen som har erfaringer med denn feilmeldingen før? :o Lenke til kommentar
Kaytona Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Hei! Dårlig med svar på denne tråden... speedUP og mirene, hvordan fikser dere denne feilen?? Har nettopp satt sammen en ny maskin, med A8n32-sli delux hovedkort og samsung sata disk. Det må jo være noen som har erfaringer med denn feilmeldingen før? :o 6103651[/snapback] Første mann som svarer skal få en softis tilsendt i posten...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå