Lorang-Dahl Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Husker å ha sett et program her som mappet om tastene, så du kunne bruke et win-tastatur på en mac. Er det noen som husker hva dette lille programmet het, eller trenger jeg det ikke i det hele tatt? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Husker å ha sett et program her som mappet om tastene, så du kunne bruke et win-tastatur på en mac. Er det noen som husker hva dette lille programmet het, eller trenger jeg det ikke i det hele tatt? Du trenger nok ikke det, nei. Lenke til kommentar
Lorang-Dahl Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 win-tastene vil fungere som kringle/eple-tasten? =) Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 win-tastene vil fungere som kringle/eple-tasten? =) Hvertfall de jeg har prøvd, ja. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Logitech-tastatur funker helt fint på min G4 PowerMac. Det var vel enten Windows- eller Alt-tasten som ble Epple-tast. Har den ikke her foran meg akkurat nå, men så og si alt fungere som normalt. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg ser på mitt logitechtastatur nå... der er det et epple på Alt og Alt Gr. Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Du kan velge om win eller alt skal være eple eller cmd tasten. Dette gjør du i SystemPref/Keyboard/Mouse/ModifierKeys Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå