Gå til innhold

Opera tilgjengelig for alle java telefoner

oddity

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, dette var bra!

Testet med min K750i, og her var iallefall Opera mini betydelig mye bedre enn original WAP.

- liten og oversiktlig skrift

- kjappere

Så spørs det da om vi får noen fremtidig snikreklame via SMS?(sakset fra digi.no ):

/Quote/ Opera har inngått en avtale med TV2 om et prøveprosjekt. TV2 vil tilby Opera Mini gratis til alle som sender en SMS til 1984, og samtidig kjøre en markedskampanje for sine mobile tjenester. Reklameinntektene og annen omsetning, for eksempel ringetoner, som disse tjenestene genererer, skal deles med Opera. /unQuote/

JAVI

-----

Lenke til kommentar

Til opplysning kan jeg nevne at dette innlegget er skrevet på en K750 med Opera Mini. Jeg ser for meg at dette blir waps endelige død. Sider som dette blir litt uoversiktelige, siden menyer etc. havner nederst. Når kommer hw.no med skinn tilpasset Opera Mini?

En stor dag for alle oss knappekåte og nettavhengige!

Lenke til kommentar
Ja? Så hva er problemet?

Problemet "var" at ingen gav noe eksakt informasjon som ledet til den nedlastingen eller hvordan man kunne få tak i den.

Som du ser så har jeg "edited" min forrige post som jeg spurte at jeg kunne ikke finne noe informasjon som ledet til nedlasting ang dette java baserte nettleser programmet til der jeg quotet fremgangsmåten til hvordan man får tak i dette.

Skjønner ? :tease:

Lenke til kommentar
Denne feilmeldingen kommer opp når jeg skal laste ned opera til min k750i:

Du må knytte deg til denne tjenesten via WAP-leseren på din mobiltelefon.

Noen som kan fortelle hva jeg må gjøre nå?

EDIT: Fant ut hva jeg skulle gjøre: http://my.opera.com/forums/showthread.php?...403#post1011403

Hei

Er kansje litt treg men finner ikke ut hvor i oppsettet på SE 750i jeg skal endre dette. Har Mobyson.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...