H4ngm4N Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Har aldri helt skjønt poenget med blogg jeg. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Synes blogging er drittfet jeg. Der får du vist hvem du er. Litt lavt med lesere av min blogg thou.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Det er enkelt: hvis du har en mening, idé eller tanke som er interessant og verdt å lese, da lager man blogg og sprer adressen, slik at folk som interesserer seg kan lese den. Poenget med nettdagbøker finnes ikke. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Bloggere - hold dere vekk. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Cheezcake - Gå i hi.... Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Nååå, døte bloggeren. Bobogoggo. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jge liker mer tekniske blogger, som går inn på nyheter innen dataverden. Og videoklipp/babe blogger, har selv en babeblog Lenke til kommentar
EVH Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Blogg er dritfett. Holder på å lage min egen. Får poste her nå den er ferdig =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå