zokra Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Blog Bruker den til å skrive diverse om php prosjekter jeg holder på med Lenke til kommentar
riktig Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Tør ikke legge ut min her Lenke til kommentar
applemania Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Tør ikke legge ut min her Samme her. Visse folk vil sikkert kalle meg EMO, tøs eller gud vet hva... Lenke til kommentar
riktig Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Tør ikke legge ut min her Samme her. Visse folk vil sikkert kalle meg EMO, tøs eller gud vet hva... Det er ikke akkurat den bekymringen jeg har Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Har hatt en blogg... Men den lar vi dø i stillhet, vil ikke minnes på¨den. Tenkte å blogge litt igjen, kanskje. Hvor bør jeg opprette den, vil ha kompabilitet med mobil - helst. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Gadd ikke vente på svar - blogspot ble det. Her! Endret 13. august 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Jeg drev for litt siden og lagde en blogg (-aktig side), men så fant jeg ut at jeg ikke har noe å skrive om. =/ Endret 13. august 2005 av Lungemannen Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Jeg drev for litt siden og lagde en blogg (-aktig side), men så fant jeg ut at jeg ikke har noe å skrive om. =/ :!: Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Jeg drev for litt siden og lagde en blogg (-aktig side), men så fant jeg ut at jeg ikke har noe å skrive om. =/ Tror flere burde tenkt som deg. Alt for mange blogger om timeplanen, turen på videobutikken og annet piss. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Skorpionen.blogspot.com Men skal skifte design og adresse snart. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Hvordan lager man en blogg-side? .. Kan noen hjelpe meg med noen innførings -sider, eller noe? Må jeg ha eget domene? ..er det et sted hvor NORSKE folk henger mest.. Da (den jeg skal spørre for kommer til å bare skrive på norsk, med derav norske lesere) .. Osv.. Takk for hjelp! EDIT: Og hvordan få folk til å kikke på siden, og svare og sånn? Hvor "offentliggjør" man slike sider?? Endret 6. oktober 2005 av Bone Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hvordan lager man en blogg-side? .. Kan noen hjelpe meg med noen innførings -sider, eller noe? Må jeg ha eget domene? ..er det et sted hvor NORSKE folk henger mest.. Da (den jeg skal spørre for kommer til å bare skrive på norsk, med derav norske lesere) .. Osv.. http://programmer.no/art.php?artikkelid=17767 Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 trodde ikke dette var så populært . hehe. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg drev for litt siden og lagde en blogg (-aktig side), men så fant jeg ut at jeg ikke har noe å skrive om. =/ Akkurat samme her Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hvordan lager man en blogg-side? .. Kan noen hjelpe meg med noen innførings -sider, eller noe? Må jeg ha eget domene? ..er det et sted hvor NORSKE folk henger mest.. Da (den jeg skal spørre for kommer til å bare skrive på norsk, med derav norske lesere) .. Osv.. http://programmer.no/art.php?artikkelid=17767 Eventuellt http://wordpress.org/ Lenke til kommentar
burnedmind Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Blogger er for gothere og selverklærte intellektuelle. Fysjom. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Alle som har noe interessant å si bør ha blogg. burnedmind: du skal få slippe. Min finner du i sig, og er for det meste rants & raves. Det meste er veldig anti-populistisk, så hvis du liker sånt er det jo greit. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 JoachimR, Hva skjedde med den forrige bloggen din? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Forrige? Jeg har hatt en, den er currently passordbeskyttet, takk gud, mens den "siste", som dere antagelig viser til, er slettet. Følte at jeg ikke akkurat hadde nok å si til å ha krav på egen blogg.. Endret 8. november 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 http://www.jocke-s.blogspot.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå