chokke Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Ja, jakten på ribbons har begynt Og jeg lurer på om noen vet om noen gode servere/kart til å få forskjellige ribbons. Spesielt basic commander og basic explosives og armour bagdet har jeg jakta på lenge nå. Men tia går alltid ut . Spesielt på tanken, har hatt 5 ganger eller no hvor det har vært snakk om under et minutt Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Spill på servere som har mindre spillere enn banestørrelsen er beregnet på.. Altså servere med 40 spillere på large map, eller 24 spillere på medium! Lenke til kommentar
sixx Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Mitt beste råd er bare å spille å ikke tenke på badges....hvem kan vel se de uansett Når du minst venter det får du en og annen....men den letteste var når jeg var i fallskjerm i 15 sekunder eller noe sånt Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 ojoj . fant en server med 16 maks som brukte 64 spillers kart . så fikk armor ribbon greia med 220 tickets igjen Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 ojoj . fant en server med 16 maks som brukte 64 spillers kart . så fikk armor ribbon greia med 220 tickets igjen :!: :!: Møtte du noen i det hele tatt? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 ojoj . fant en server med 16 maks som brukte 64 spillers kart . så fikk armor ribbon greia med 220 tickets igjen :!: :!: Møtte du noen i det hele tatt? møtte en tragisk squad hvor jeg ikke fikk tatt ledern som var lege og reviva de andre, 3 stykk= 12 kills . var noen som øvde på tv guided missile though . drepte meg et par ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå