Gå til innhold

da har jeg stemt, hva stemte du?


Hva stemte du?  

754 stemmer

  1. 1. Hva stemte du?

    • Demokratene
      4
    • Det Liberale Folkepartiet
      9
    • Fremskrittspartiet
      183
    • Høyre
      96
    • Kristelig Folkeparti
      11
    • Kystpartiet
      5
    • Pensjonistpartiet
      2
    • Rød Valgallianse
      47
    • Senterpartiet
      21
    • Sosialistisk Venstreparti
      77
    • Venstre
      44
    • Norges Kommunistiske Parti
      10
    • Det Norske Arbeiderparti
      110
    • Blankt
      12
    • Har ikke/skal ikke stemme
      123


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
min stemme gikk til Erna. \m/

Erna for teh win! Men likte dårlig valgdagsmålingen til TV2 nå nettopp. Skal godt gjøres å hente inn 3 mandater på en menigsmåling som baserer seg på såpass stort grunnlag.

 

I tillegg kommer forhåndsstemmene som sannsynligvis kommer til å dreie til venstre, ettersom det ikke er før nå i det aller siste de borgerlige virkelig har kommet på banen.

 

Urgh. Øystein Djupedal som finansminister. Her er det bare å begynne å legge emigrasjonsplaner.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Får ikke stemme jeg... :( Og heller ikke i 2009 :cry: Men i 2013 skal jeg stemme på norges eneste riktige parti, NKP.

 

Lenge leve kommunismen!

                                      Framtida er rød!!:w00t:

Innen den tid har du nok vokst det av deg.

 

For now: Kan du presentere noen argumenter for hvorfor jeg skal stemme NKP neste gang?

Lenke til kommentar
Selvom jeg ikke har stemmerett håper jeg at FRP får en del stemmer :p

Hvorfor det?

Fordi alle er ikke like trangsynte, og håper heller at Norge fortsetter fremgangen, istedenfor å få et regjeringsskifte, som blant annet innebærer at sparepengene dine skal deles ut til de fattige, uansett hvor hardt du har jobbet for dem.

 

Rød-grønt suger.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar
Selvom jeg ikke har stemmerett håper jeg at FRP får en del stemmer :p

Hvorfor det?

Fordi alle er ikke like trangsynte, og håper heller at Norge fortsetter fremgangen, istedenfor å få et regjeringsskifte, som blant annet innebærer at sparepengene dine skal deles ut til de fattige, uansett hvor hardt du har jobbet for dem.

 

Rød-grønt suger.

Håper ikke du mener du vil ha Bondevik som statsminister, for han vil i allefall jeg ha ut!

Han blir nok kasta på dør uansett, KRF er jo svekka betraktelig..

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
som blant annet innebærer at sparepengene dine skal deles ut til de fattige, uansett hvor hardt du har jobbet for dem.

Så trist at de mindre heldige blir hjulpet...

 

Kanskje vi fra i morgen av ikke har en regjering som setter sin lit til individets egoisme. Jeg bidro hvertfall til en bedre fremtid.

Lenke til kommentar
Selvom jeg ikke har stemmerett håper jeg at FRP får en del stemmer :p

Hvorfor det?

Fordi alle er ikke like trangsynte, og håper heller at Norge fortsetter fremgangen, istedenfor å få et regjeringsskifte, som blant annet innebærer at sparepengene dine skal deles ut til de fattige, uansett hvor hardt du har jobbet for dem.

 

Rød-grønt suger.

Håper ikke du mener du vil ha Bondevik som statsminister, for han vil i allefall jeg ha ut!

Han blir nok kasta på dør uansett, KRF er jo svekka betraktelig..

Akkurat hvem som blir statsminister er helt kurant for meg. Så lenge det blir borgerlig flertall kan det godt bli Martin Schanche som statsminister for min del. Det eneste som er viktig er at vi slipper å drasse på med alle de jævlige sosialistene og kommunistene inn på tinget.

Lenke til kommentar
som blant annet innebærer at sparepengene dine skal deles ut til de fattige, uansett hvor hardt du har jobbet for dem.

Så trist at de mindre heldige blir hjulpet...

 

Kanskje vi fra i morgen av ikke har en regjering som setter sin lit til individets egoisme. Jeg bidro hvertfall til en bedre fremtid.

Det er ikke snakk om hvorvidt de mindre heldige bør hjelpes eller ikke, det er snakk om at de fattige kanskje kan løfte litt på ræva og gjøre noe produktivt. De fleste "rike" har startet opp fra slikk og ingenting, har ikke de gjort seg fortjent til posisjonen de har i samfunnet? Synes du det er fair at de som gjør noe skal gi 50 % av bruttolønnen sin til folk som ikke er villige til å gjøre en dritt?

 

De som gjør noe bør belønnes for sitt arbeid, ikke omvendt. Vi må alle sammen bidra til samfunnet på vår måte, det er svært mange som ikke gidder.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar
De fleste "rike" har startet opp fra slikk og ingenting, har ikke de gjort seg fortjent til posisjonen de har i samfunnet? Synes du det er fair at han skal gi 50 % av bruttolønnen sin til folk som ikke er villige til å gjøre en dritt?

 

Kan du gjenta den setningen der, jeg lo nemmelig så jeg datt av stolen.

Så nå er jeg båder rød og grønn på stumpen :-)

Ja ja det gjør ikke så mye det ble iallefall rette fargen :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
De fleste "rike" har startet opp fra slikk og ingenting, har ikke de gjort seg fortjent til posisjonen de har i samfunnet? Synes du det er fair at de som gjør noe skal gi 50 % av bruttolønnen sin til folk som ikke er villige til å gjøre en dritt?

De fleste rike har ikke startet opp fra ingenting. Og hvordan vet du at arbeidsløse/uteliggere/narkomane ikke er villige til å gjøre en dritt? Høyre er for et ekskluderende samfunn og det synes jeg er forkastelig.

Lenke til kommentar

Det er ikke snakk om hvorvidt de mindre heldige bør hjelpes eller ikke, det er snakk om at de fattige kanskje kan løfte litt på ræva og gjøre noe produktivt. De fleste "rike" har startet opp fra slikk og ingenting, har ikke de gjort seg fortjent til posisjonen de har i samfunnet? Synes du det er fair at de som gjør noe skal gi 50 % av bruttolønnen sin til folk som ikke er villige til å gjøre en dritt?

 

De som gjør noe bør belønnes for sitt arbeid, ikke omvendt. Vi må alle sammen bidra til samfunnet på vår måte, det er svært mange som ikke gidder.

Narkomane prøver i hvertfall, ved og selge denne =Oslo eller noe.. Den avisa.

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar

Hadde ikke peiling på hva jeg skulle ta, og er vel av den typen som føler at min stemme ikke teller, så jeg stemte på et parti jeg aldri hadde hørt om; Reformpartiet. Fant ut dette:

 

Reformpartiet er eit protestparti mot bompengar som vart tufta den 12. oktober 2004 på Nøtterøy Menighetshus. Partiet har òg fokusert sterkt på å betra samferdsletilbodet i Vestfold gjennom utbygging av E18 til fire felt og dobbelspor på jernbana gjennom fylket. Partiet rakk å samla dei naudsynte 5000 støtteunderskrifter innan årsskiftet, og rakk innan fristen for stortingsvalet hausten 2005, å stilla lister i 6 fylke: Vestfold, Rogaland, Møre og Romsdal, Oppland, Østfold og Akershus. Partiets slagord for stortingsvalet 2005 er "Norge uten bommer! Reformpartiet - mot velgerforakt og maktmisbruk!". Reformpartiet har som det einaste av partia som stiller til stortingsvalet, programfesta respekt for folkeviljen, ved at det seier at dersom 5% av veljarane skriv under på krav om folkeavstemning i ei sak, så skal slik avstemning skje og resultatet skal vera bindande for partiet.

 

http://nn.wikipedia.org/wiki/Reformpartiet

 

Reformpartiet - mot velgerforakt og maktmisbruk! Yeah.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...