espeneppi Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Litt usikker hvor jeg skulle poste denne Tenkte å bytte ut kjøleren på mitt 6600GT, og kanskje min AMD stock kjøler. Hva er lurest å gjøre, kjøpe en vifterstyring av typen CM Aerogate II? Eller å kjøpe nye kjølere til CPU og GPU? Vil viftestyringen klare å kjøre viftene like lang ned som Zalman kjølere? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Ein viftestyring kan kjøre viftene frå full guff til lågaste. Trur det er rundt 5 volt dei slutter å surre. Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Hmm, så da er det med andre ord ikke no vits i å kjøpe nye kjølere? Eller vil det bli altfor varmt hvis man stiller det ned for mye kanskje Hva vil du anbefale? Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 hjelper og fortelle oss hva slags cpu vifte du har..ere "stock" så er det ett must.. Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Ja, CPU kjøleren er en AMD Stock kjøler som fulgte med i Boxed 64 3200+. Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) hvordan hovedkort har du? så nye hovedkort pleie ha integrert viftestyring i bios! helst gratis....graff kort kjølere er det mange fine av.. ja nå så jeg det sto stock kjøler i første post jeg.... tidlig på morran Endret 10. august 2005 av usæl-gesæl Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Står i signatur Stock kjølere kjøler vel ikke så bra i seg selv, så er vel kanskje ikke så lurt å kjøre de lavere enn de egentlig gjør! Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 ehm jo det har blitt gjort selv bygd en pc til en veninne da vare en 2800 (939) da virker den bra på ca 2000 omd da er load temp 44 grader og idle litt ca 38 mer rom temp 22 grader...hu her en tolv cm vifte i bakende som trekker ut på ca 1900rpm... så det går...selvsagt ikke alle like god kjølepasta osv da..den bytta jeg ut.. ....så for og itte vare IDIOT skal jeg ikke påstå at det går på alle men det har funka og med glimmrende utslag.. nej nå spelle W0W lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå