BigJackW Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hvordan kan jeg bytte passord på en XP maskin. Jeg har dessverre glemt passordet på både administartor og brukere. Har en maskin som jeg tenkte å sette den harddisken inn i. Kan jeg fjerne passordet via regedit? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Om du har en harddisk med xp på, kan du ikke bare sette den inn i en ny maskin. Xp vil ikke fungere da den er konfigurert for en annen maskin. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Du kan starte maskinen i sikkermodus. Når det er gjort går du til Kontrollpanel -> Brukerkontoer, der kan du enkelt endre/fjerne passordet Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Du kan starte maskinen i sikkermodus. Når det er gjort går du til Kontrollpanel -> Brukerkontoer, der kan du enkelt endre/fjerne passordet Men jeg kan jo ikke det når jeg ikke har passord til administrator. Har jo glemt det. Lenke til kommentar
wil Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 jeg mener å huske at det skal funke å kjøre en repair på Windows XP, jeg har prøvd det en gang før å da mener jeg å huske at det funka fint. Jeg hørt også fra en kompis at man lett skulle få fjerna passord via en Windows 2000 ENG cd, men det husker jeg ikke hvordan gjordes. Prøv å kjør en Repair på XP du, så ser du hva som skjer. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå