haqbar Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 jeg skal lage en liten harddisk greie inne i dataen min, og det jeg lurer på er om noen vet hvor jeg kan skaffe slik strikk som er på de bildene her: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBHDS1 ? Det er typen litt tykk svart strikk. Takknemlig for svar. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Det er ikkje strikk, men O-ringer. Les meir i denne tråden: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...35553&hl=strikk Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Hmm.. vurderer det istede, men noen som vet hvor man kan få tak i den typen strikk som ser sånn ut da? Lenke til kommentar
Data-aid Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Forsøk på TESS, dersom du har en avdeling i nærheten. Kjøp enliss på ca en halvmeter og et godt lim. Så ka du lage den passende selv. Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Bor rett utenfor oslo s¨hvis de har en avdeling der så går det sikkert greit. hva er det for en butikk egentlig? Tenkte også på typen hobbybutikker skal sjekke noen. Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 (endret) *dobbel** Endret 11. august 2005 av kuroger Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 (endret) **dobbel igjen** Endret 11. august 2005 av kuroger Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 tess er en butikk som selger mye slanger og slikt...hovedsaklig til industri-kunder da... ...jeg vil tro du finner o-ringer på diverse jernvarehandlere og sikkert også noen hobbyforetninger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå