tørrfisk Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg har fått meg et nytt 6800GT med dobbel dvi, men så har jeg ingen LCD'r, så jeg lurer på om det blir dårligere bilde ved bruk av DVI-VGA adapteren enn viss kortet hadde en dedikert VGA utgang? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Nei, det kan det ikke bli. Det er jo de samme signalene, bare en ny type plugg. Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 DVI har signalbaner for digitale og analoge signaler. DVI-VGA pluggen er en enkel overgang som ikke gjoer noe som helst konvertering. - Per Christian Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Så hvorfor i valgjerds navn har ikke alle kort dobbel dvi? Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Det maa hagen vite :-) kan tenke meg at en DVI utgang med digital og analog koster litt mere enn en ren analog utgang, samt at overgangen sikkert koster 10 spenn aa lage. Blir noen kroner i spart (fortjeneste) dersom du selger 10.000 grafikkort med en DVI og en analog istedenfor to DVI utganger. Anyhow, det er min konspirasjonsteori :-) - Per Christian Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Det maa hagen vite :-) kan tenke meg at en DVI utgang med digital og analog koster litt mere enn en ren analog utgang, samt at overgangen sikkert koster 10 spenn aa lage. Blir noen kroner i spart (fortjeneste) dersom du selger 10.000 grafikkort med en DVI og en analog istedenfor to DVI utganger. Anyhow, det er min konspirasjonsteori :-) - Per Christian ja og det høres ikke så feil ut Lenke til kommentar
tbend Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Det maa hagen vite :-) kan tenke meg at en DVI utgang med digital og analog koster litt mere enn en ren analog utgang, samt at overgangen sikkert koster 10 spenn aa lage. Blir noen kroner i spart (fortjeneste) dersom du selger 10.000 grafikkort med en DVI og en analog istedenfor to DVI utganger. Anyhow, det er min konspirasjonsteori :-) - Per Christian Hva med å sette opp kortet 50kr da?.. Jeg hadde glatt betalt ekstra for å få Dvi! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå