tørrfisk Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Mottok i dag mitt Gainward 6800GT demobrukt fra komplett (som skulle være KUN kort, men viste seg å følge med alt og virket ubrukt ) Det som skremte meg litt når jeg åpnet pakken var at kortet kun hadde en power connector Også følger det med en Y-kabel slik at man skal kunne koble til to molex plugger på kortet og på bildet så har den to. Er det noe feil? Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 6800 GT har bare én ekstern strømkontakt, og trenger heller ikke mer. Du forveksler den med 6800 Ultra, som trenger to. Lenke til kommentar
apwr Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 6800 GT har bare én ekstern strømkontakt, og trenger heller ikke mer. Du forveksler den med 6800 Ultra, som trenger to. En liten rettelse: 6800U trenger heller ikke to molex-kontakter, men dette er anbefalt mtp stabilitet. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Aah puuh! Ble skikkelig skremt her, trodde jeg hadde kjøpt en dårlig versjon! Men på siden av pakken har den to strømkontakter også følger den med ykabel Men det vil yte like bra? Lenke til kommentar
apwr Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Men det vil yte like bra? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Takk og lov. Hva skulle man gjort uten HW forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå