Dorian Gray Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Kortfilmen er en undervurdert sjanger av film, og det finnes mange gode, men hvilken liker du best? Er du fan av Svankmajers verk, eller er det Columbus? Kanskje Gondry? Selv anbefaler jeg alle å se The Flying Car, som man kan finne her eller på Clerks. X-DVD-en. En must-see for alle som likte Clerks eller Kevin Smith. edit: SvankmAjer, ja. Endret 10. august 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Selv anbefaler jeg alle å se The Flying Car, som man kan finne her eller på Clerks. X-DVD-en. En must-see for alle som likte Clerks eller Kevin Smith. Den kan nok regnes som en av mine favoritter også... Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Oscar-vinneren For the Birds er en av mine favoritter. En perle fra Pixar. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Tom Tykwers True (2004) er rett og slett nydelig. Edit: Steffyboy, han heter Jan Svankmajer. ^^ Endret 10. august 2005 av LarsP Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Procter (Joachim Trier). A businessman goes home during the working day to change his trousers having spilled coffee on himself. When he arrives in the underground garage below his apartment block he finds a car on fire with a dead man inside. He also finds himself being filmed. Burlesk komedie med en filosofisk vri. The Ten Commandments Number 9: Thou Shalt Not Covet Thy Neighbour's Goods (Phil Mulloy). Absurd animasjon i en surrealistisk fremstilling av... Endret 10. august 2005 av Nisje Olm Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Kortfilmen er en undervurdert sjanger av film, og det finnes mange gode, men hvilken liker du best? Er du fan av Svankmajers verk, eller er det Columbus? Kanskje Gondry? Selv anbefaler jeg alle å se The Flying Car, som man kan finne her eller på Clerks. X-DVD-en. En must-see for alle som likte Clerks eller Kevin Smith. edit: SvankmAjer, ja. For de som likte Clerks? *Må se* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 The Hire Lenke til kommentar
Njål Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Maya Deren - Meshes of the Afternoon. (1943, 18min) Endret 11. august 2005 av Njål Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Liker Buñuel og Dalís galskap, jeg. Un chien andalou stiller derfor høyt. Denne samlingen må for øvrig skaffes - av alle. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 The ChubbChubbs! ja den er drug! Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Var på the island i går(trur jeg :S) da var det en sånn60 sekunders dukumentar film først, husker ikke hva den het. Men det er en av de 5 som vant en kunkuranse elns. noen som veit hva jeg snakker om ? for den var jævlig kul. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Det meste av Aardman er jo herlig, men min personlige favoritt må være "Peace & Profit". Den må sees, en helt fabelaktig film! Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Av nyere kortfilmer stiller Chris Cunninghams Rubber Johnny sterkt som en av de bedre. Å se en eventuell spillefilm fra den mannen ville blitt spennende. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Har ikke sett så mangen Kortfilmer, men det er alltids noen bra filmer, viss de viser noen på Nrk eller andre kanaler pleier jeg så se dem... En jeg så handlet bare med folk som flyttet på noen sykesenger, hent idiotisk, absoulutt null handlig Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Tango. Den vant en velfortjent Oscar i 1992, fantastisk animasjon. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Taxi til båtsfjor som er på samme dvd som andesam sin Lenke til kommentar
andesam Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Har bare sett regjeringen martin en gang, hvor får man kjøpt den? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Har bare sett regjeringen martin en gang, hvor får man kjøpt den? Vær så god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå