tomlundb Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hei jeg har laget et par program med Visual Basic / Access osv. vet noen hvor jeg kan få hjelp til å lage de samme program i linux. Evt bruke kilden til VB og overføre til Linux. Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Du kan nok ikke skrive VB i linux nei.. ms-only Da må du nok over til andre språk; C(++), python +++ Lenke til kommentar
tomlundb Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Jau det skjønte jeg. Er det "et sted" hvor man kan få hjelp til slikt. Hvor programerere påtar seg slike oppdrag. Lenke til kommentar
AndersGustav Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Om du ikke kan skrive VB i Linux, så kan du hvertfall gjøre noe som ligner, så blir ting lettere å lære - test ut: http://gambas.sourceforge.net/ Lenke til kommentar
petter1 Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Det finnes flere måter å konvertere/migrere VB programmer til Linux/unix. Ta et lite google søk så får du en del informasjon om det. Lenke til kommentar
bohapnes Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Hva kan du bruke programet til? Har du lagt d ut på internett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå