Thoth Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Hvem elsker du å hate? Det bør være noen som ofte spiller skurk eller anti-helt, ikke bare basert på en film. Ta med link til IMDB. Noen av mine: Sean Bean Favoritt siden James Bond - GoldenEye. Gary Oldman Favoritt siden Leon Harris Yulin Robert Davi Favoritt siden Die Hard og James Bond - Licence To Kill Han spillte ikke skurk i Die Hard, men jeg hatet han likevel. Endret 11. august 2005 av Thoth Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 The Ultimate: Chris Walken Ingen over, ingen ved siden av, ingen i nærheten, han er den perfekte skurken. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg har ikke sett så mange filmer av han, men Donald Pleasence som skurken "Kobras" i Puma man Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Rutger Hauer - Blade Runner, say no more! Christopher Walken - The king of cool! Gary Oldman - Han har skjegg! Robert De Niro - Sympatisk bad guy. Tadanobu Asano - Ubeskrivelig kul og tøff. Edit: Julenissen_: HAHAHA. Endret 10. august 2005 av LarsP Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Edit: Julenissen_: HAHAHA. My name is Pleasence, and i'm funky Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 "Pjooma Man? It's POOMA." Al Pacino (Scarface, DDA) er en herlig skurk, fordi han er, som LarsP sier om skuespillerkompisen De Niro, sympatisk. Jeg heiet på ham i DDA, og jeg er nok ikke den eneste. Attica! Attica! Lenke til kommentar
Thoth Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Jeg har ikke sett så mange filmer av han, men Donald Pleasence som skurken "Kobras" i Puma man Hvordan kunne jeg glemme han. Han har jo spilt Blofeld i flere James bond filmer. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg har ikke sett så mange filmer av han, men Donald Pleasence som skurken "Kobras" i Puma man Hvordan kunne jeg glemme han. Han har jo spilt Blofeld i flere James bond filmer. Jeg husker han best fra Halloween 4/5 og Frankenstein's Great Aunt Tillie. Der var han da riktig så koslig. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Bad Girls Louise Fletcher (Nurse Ratched - One Flew Over the Cuckoo's Nest). Linda Blair (Regan MacNeil/ Pazuzu - The Exorcist). Kathy Bates (Annie Wilkes - The Misery). Endret 10. august 2005 av Nisje Olm Lenke til kommentar
Thoth Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Bad Girls Louise Fletcher (Nurse Ratched - One Flew Over the Cuckoo's Nest). Linda Blair (Regan MacNeil/ Pazuzu - The Exorcist). Kathy Bates (Annie Wilkes - The Misery). Bad Girls, ja. Selvfølgelig må vi ha med dem. Da kommer man vel ikke utenom Glenn Close. Favoritt siden Fatal Attraction Famke Janssen GoldenEye (Xenia Onatopp) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Badgirls: Daryl Hannah - Sint replikant og sverdsvingende babe. Eihi Shiina - Gale damen. *klappepå* Sharon Stone - What are you going to do? Charge me for smoking? Endret 10. august 2005 av LarsP Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Gary Oldman - Bram Stoker's Dracula, Leon, 5th Element, JFK Christopher Walken - døh, trenger jeg forklare mer? Alan Rickman - Die hard 1, The Hitchhiker's Guide to the Galaxy (stemmen til Marvin, passet YPPERLIG), Robin Hood: Prince of Thieves Tim Curry - Valiant (Von Talon), Charlie's Angels, The Three Musketeers <-fyren er bare hysterisk morsom badguy...) Endret 10. august 2005 av MrLee Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hmmm... De åpenbare. Jack Nicholson Sir Anthony Hopkins Så litt mindre åpenbare. Alan Rickman Jeremy Irons Sean Bean Lenke til kommentar
knutby Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Sean Bean topper med sin überkule engelske aksent. Men Gary Oldman, Jack Nicholson og Anthony Hopkins følger tett etter. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Rutger Hauer - Blade Runner, say no more!Christopher Walken - The king of cool! Gary Oldman - Han har skjegg! Robert De Niro - Sympatisk bad guy. Tadanobu Asano - Ubeskrivelig kul og tøff. Edit: Julenissen_: HAHAHA. -Micheal Des Barres Verdens beste badguy Endret 10. august 2005 av co2 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 To som kun er kjent for en rolle: David Prowse/James Earl Jones -> Det tospannet kunne gjerne vært faren min. En mann med mange talenter(jmfr: fisting og incest i Caligula), men som best vil bli husket for å ytre disse ordene: "I was cured, all right!" Malcolm McDowell Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Benicio Del Toro - hardcore badguy Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 De Niro i Heat er en av de beste badguys jeg har sett. Dog er kanskje Pacino vel så mye badguy i den filmen, men føler jeg må nevne det uansett Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Marsellus Wallace Tyler Durden Stansfield Brick Top Polford Patrick Bateman Kitano Nicky Santoro Alex de Large Neil McCauley Henry Oak Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Dennis Hoppers rolletolkning av Frank Booth i Blue Velvet fortjener en egen post. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå