FramE Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg kjøpte dette headsettet for noen uker siden, Koss PRO 3AA det er livstids garanti på det og en gang jeg tok det på helt vanlig så knakk det, det jeg lurer på nå er hvordan man benytter seg av garantien på produkter, hehe har aldri gjort det før. Takker for all svar Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Ta med hodetelefonen og kvittering til butikken du kjøpte det i. Er nok av tråder som omhandler Koss sin livstidsgaranti, søk så finner du sikkert mye nyttig. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Trenger ikke kvitering da.. Bare å gå innom en butikk og si at det er ødelagt.. har gjort det med flere butikker (platon og spaceworld i Bergen) og det fungerer fint. Platon er veldig greie med det ,men de bruker lang tid.. Spør heller om du kan få kjøpe et nytt headsett for 50kr. Synes ikke det er verdt å vente i flere uker (ofte 6uker) for å spare 50kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå