kimman Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Hehe. den var fin. fikk meg pusekatt for noen uker siden selv. Hadde liksågodt en konkurranse på ot-baren. Kom oppi 5 sider på 2 dager, og endte opp med Floppy. Og navn? Hva med Silvia! Er du bil interressert i tillegg er jo det konge! Her er et bilde av den! Kan du se likheten? Hehe, den var god! Men jeg og dama har allerede bestemt oss for Roxy.. Takk ellers Lenke til kommentar
kimman Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Kan voffen min få spise den opp? :!: Eller kan jeg få spise opp voffen din? Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Hva med Pus? Eller som i Shrek!? Phuz. Phuz skal jeg kalle katten min. Eller, hvis du er skikkelig nerd kall hun Asus, eller Abit! Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Ja katt er eit fint dyr. Har en hannkatt som heite Keano oppkallt etter Roy Keane på Manchester United. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Hva med Pus? Eller som i Shrek!? Phuz. Phuz skal jeg kalle katten min. Eller, hvis du er skikkelig nerd kall hun Asus, eller Abit! Hva var det med Roxy du ikke forsto? Men takk ellers Endret 12. august 2005 av kimman Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Men navnet.. er en hunnkatt.. kan dere komme med forslag? Kari Evt. Torill Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Selvom du har navngitt katta di må jeg få komme med forslag: Pepper eller Mynte, det skal jeg kalle kattungene til Lille my, katten min Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Jeg har helt lik katt. Fikk den for noen uker siden <3 Lenke til kommentar
fox Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 grattis med katten, må kose meg snart med katten når jeg besøker dere.. om jeg husker riktig flytid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå