icer Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Som alle vet kommer jo vifter med hastighetsmåler, men de fleste hovudkort har ikke støtte for mer enn 3stk (CPU, PSU og System) det jeg tenkte på var da om det er noen ferdiglagde kretsskjema ute på nettet (og program til å avlese dem) et sted som kunne brukes slik at alle viftene kunne måles... Edit: endret tittel Endret 10. august 2005 av icer Lenke til kommentar
trillebår Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 kan du ikke bare kjøpe en viftestyring med turteller?? Lenke til kommentar
icer Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Kaster ikke bort penger på slikt om jeg kan lage det selv, viftestyringene koster jo 500kr om du skal ha noe dugende... Layout er nesten ferdiglagd, eneste som mangler er om det er noen vits i å lage en utgang for hastighetsmålerene/evnt legge kretsen på kortet mitt og lage en plugg som du plugger i pc'en et sted istedefor å gå via et annet kort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå