Evleos Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Har satt opp "Gallery", men det har problemer med å laste inn bilde behandlings pakkene Image Magick og NetPBM... Det er visst et kjent problem. Noen som vet hvordan man fikser dette, eller et alternativ? Endret 10. august 2005 av lithium Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Har serveren installert ImageMagick? Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Kjører serveren selv. Trodde det var selve gallery som instalerer image magick, ettersom i confg. linker jeg til mappen med imagemagick filene. Uansett slår den ikke noen alarm men jeg konfigurerer, det er først når jeg skal uppe bildene det ikke fungerer.... Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Nevermind! Fikk det til nå Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Anywawy... ImageMagick er genialt, og kjører du GNU/Linux og en form for bildegalleri, er det noe man bare må prøve. ImageMagick kan gjøre nesten alt innen bildebehandling. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Rediger tilbake emnetittelen, og skriv hva som var feilen. Slik kan folk benytte seg av søkefunksjonen og få svar. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Ok. Problemet dette: Hadde valgt NetPBM som programm å bruke i Gallery, men jeg hadde også linket til ImageMagick. Trodde ikke det hadde noe å si ettersom jeg hadde valgt noe annet. Fjernet linken. Viola! Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 hva har fioliner med dette å gjøre? Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Under oppvarming høres de ut som katteskrik... Men uansett, gikk over til versjon "2" av gallery. Fungerte bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå