mintman Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Se på føttene til han som sitter fremst til venstre på dette bildet: http://www.vg.no/bilderigg/?rigg_id=2940 Det må da være størrelse 50, eller er det bare bildet som "lyver"? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Bildet er tatt med en vidvinkellinse, som strekker deler av bildet utover (høyre og venstre kant). Du kan se samme effekten på publikummet til høyre også. Bildet lyver. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Bildet er tatt med en vidvinkellinse, som strekker deler av bildet utover (høyre og venstre kant). Du kan se samme effekten på publikummet til høyre også. Bildet lyver. Henger meg på det utsagnet -Jar Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Det har nok mye med linsa og kameravinkel å gjøre ja, men tror nok at han har ganske store føtter fra før av. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Kunne jo gått på vannet om det hadde vært ekte Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Fetteren min er 13 år og bruker 49,5 i skostørrelse. Kan ikke helt huske at føttene hans var så store som på bildet. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Se på føttene til han som sitter fremst til venstre på dette bildet: http://www.vg.no/bilderigg/?rigg_id=2940 Det må da være størrelse 50, eller er det bare bildet som "lyver"? La meg gi deg er mer WTF spørsmål, Hvorfor i helsike så du på bilder fra stavhopping? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Bildet er tatt med en vidvinkellinse, som strekker deler av bildet utover (høyre og venstre kant). Du kan se samme effekten på publikummet til høyre også. Bildet lyver. . Definitivt fisheye. Lenke til kommentar
tp88 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Haha...det er de værste pailabbene jeg har sett :!: Tenk hvordan han ser ut med sko da, ser sikkert ut som kanoer han har på beina. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Sånne bilder kan få litt uheldige effekter. På dette bildet ser Espen Johnsen ut som en viss langhodet filmskikkelse fra en annen planet. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hah, må få sjekket synet mitt tror jeg. Jeg så ikke Ø'en i "føtter", men I Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå