inaktiv000 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hei, jeg skal begynne som student om noen dager. Skulle gjerne hatt en god sekk som får plass til laptopen, og gjerne beskytter den litt, og samtidig har plass til noen bøker. Den bør være grei å sykle med. Noen som har anbefalinger? Gjerne fra en butikk i Trondheim Lenke til kommentar
Brack Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 JanSport, selger de på Morris. http://www.jansport.com Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Hmm, ubrukelig side. Er det sekker som er tilpasset PC-er? Edit: nå funket det bedre... Måtte bytte til Internet Explorer, og prøve et par ganger... flash-animasjonen virket ikke helt stabil Uansett, takk for forslagt Edit2: trekker forrige edit tilbake, er jo ikke mulig å gå inn på de forskjellige sekkene... drittflashside Endret 10. august 2005 av cecolon Lenke til kommentar
Pider Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hei ! Jeg vil anbefale deg å stikke innom en sportsbutikk og se på: Bergans XO 35L. Den har god plass til den bærbare pcen og rikelig med bøker. Den har en egen fotrial som du plasserer den bærbare i som beskytter den godt. Fotrialet kan justeres etter størrelsen på den bærbare. Det følger også med regntrekk som ligger i en liten lomme under sekken. God sekk som er god å ha på ryggen Det eneste som er litt negativt med den er at den koster rundt 700 kroner. Det finnes en annen tråd her på forumet som tar opp nesten samme spørsmålet: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=453182 Lenke til kommentar
kjetil_b Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Her er da en: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301521&cks=PRL Lenke til kommentar
Muntiadok Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hehe...er nok ikke bare en tråd med dette temaet. Her diskuterer vi det også, og jeg snakker litt om XO 35 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=405212&hl= Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg har selv tenkt på denne sekken fra Norrøna: Fusion 25 PS. Det er visst trenden at norske produsenter av sportsutstyr ikke kan lage web-sider som funker i annet enn IE... Lenke til kommentar
emp Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 har bestilt meg denne. den er litt dyr kanskje, men rimelig fet Lenke til kommentar
enternamehere Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 hva med denne? caselogic nylon backpack har den selv, funker bra den Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Bergans 435 XO 35 - Student er helt perfekt! Det er plass til en del bøker og en pc ( er med en lomme du kan legge pc i som beskytter den) Jeg har hatt den i et år nå funker helt supert for meg! Glemte å nevne at det er med regn trekk som ligger i et rom under sekken, veldig praktisk vist du bor i Bergen Bergans.no (kan ikke ta direkte link til den) Lenke til kommentar
Radeon9600XT Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Crumpler er digge sekker... har en selv, anbefaler på det sterkeste... plass til bærbar, god polstring for rygg, finnes i maaange varianter... sjekk ut: www.ucarry.no. Ha en videre god dag.. Lenke til kommentar
BKB Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Bergans 435 XO 35 - Student er helt perfekt! Det er plass til en del bøker og en pc ( er med en lomme du kan legge pc i som beskytter den)Jeg har hatt den i et år nå funker helt supert for meg! Glemte å nevne at det er med regn trekk som ligger i et rom under sekken, veldig praktisk vist du bor i Bergen Bergans.no (kan ikke ta direkte link til den) hehe, trur bergans.no sliter litt Sjekk selv. "HACKED BY TURKISH HACKER ENO7 " Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Bergans 435 XO 35 - Student er helt perfekt! Det er plass til en del bøker og en pc ( er med en lomme du kan legge pc i som beskytter den)Jeg har hatt den i et år nå funker helt supert for meg! Glemte å nevne at det er med regn trekk som ligger i et rom under sekken, veldig praktisk vist du bor i Bergen Bergans.no (kan ikke ta direkte link til den) hehe, trur bergans.no sliter litt Sjekk selv. "HACKED BY TURKISH HACKER ENO7 " ja så det Lenke til kommentar
chitoka Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Jeg har selv tenkt på denne sekken fra Norrøna: Fusion 25 Har ein Norrøna Fusion 35 som eg har brukt på skulen i eitt år no. Er veldig fornøgd! Men eg trur du faktisk må opp i 35 liter for å få plass til både pc, skrivesaker og bøker. Det må i alle fall eg. Edit: Leif Endret 10. august 2005 av chitoka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå