Gå til innhold

beste mobil tilsalgs idag?

Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

hei.

hva er den beste mobilen?

(untatt SE750i)

noen som vet noe om Nokia N70 når den kommer osv?

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vanskelig å kåre den aller beste. Spørs jo hva som er viktig, og om størrelse og pris teller.

K750 er ikke mobilen som har mest, men er best på kamera og har veldig mye i et lite design og til en god pris.

Nærmeste kandidat blir nok 6680 som er langt dyrere, men har større skjerm, symbian, 3G, osv.. Storebroren N70 med bedre kamera kommer innen slutten av september.

Men som sagt: Blir vanskelig å kåre den beste mobilen uten noen krav eller spesielle behov.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

takk for svar.

så hvis symbian og 3g er den man vill ha så er 6680 det beste valget?

tenkte jeg skulle vente på N70.

eller har vi andre produsenter med bedere symbian/3g mobiler?

Lenke til kommentar

Som jeg har sagt en dullion ganger før her på forumet; Vil du spare en tusenlapp, kjøp 6630 hvis du ikke trenger et kamera foran. Det er den eneste forskjellen jeg har oppdaget.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar

Som jeg har sagt en dullion ganger før her på forumet; Vil du spare en tusenlapp, kjøp 6630 hvis du ikke trenger et kamera foran. Det er den eneste forskjellen jeg har oppdaget.

Hallo i luken :) Det er mer forskjell en så,ta en liten titt på nokia sine sider,og sammenlig de to tlf.Skjermen på 6630,er bare 65000 farver,men 6680 er 262000,og masse annet.

Endret av djheaven
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

vill ha kameraforran så jeg kan bruke videosamtale.. når noen andre også har en slik tlf.

tror jeg går for en N70 jeg, vill tilbake til Nokia.

har SE noen symbian/3G tlf?

Lenke til kommentar

Hallo i luken :) Det er mer forskjell en så,ta en liten titt på nokia sine sider,og sammenlig de to tlf.Skjermen på 6630,er bare 65000 farver,men 6680 er 262000,og masse annet.

Hva er masse annet da, så vidt jeg kan se, gjelder det fargene på skjermen, men man kan jo ikke se forskjell på 65+++ og 256+++ farger alikevel.

Også har 6680 Push To Talk, noe som ikke støttes i norge alikevel, og den siste jeg kan se er at 6680 har blitz eller fotolys som det bør hete.

Edit, ja, og kameraet framme da.

Endret av Excelsion
Lenke til kommentar

Fra nokia sine sider, er det ikke MP3- og AAC-spiller på 6630,det er ikke Bilderedigering på den. Har ikke Tidsbegrensning av profiler.. Så deter da litt ekstra på 6680,selv med symbian kan man legge inn noe av det som mangler,men de programmene koster,så summen vil da bli lik..Ville bare påpeke at det er litt mer forskjel en bare at det var en kamera mer. Og tro meg :) Det kamera fremme,og kjøre videosamtaler er gøy ;)

Noen som sa sexTlf live :) LOL

Lenke til kommentar

For det første: Har du egentlig prøvd begge disse telefonene? Det har jeg.

Ja, jeg er helt klar over at 6680 har 262000 farger, mens 6630 har 6500. Dette er en felle mange går i. Sannheten er at det er umulig å se forskjellen på skjermene. De er klin like, dette innrømmer til og med Nokia selv. Push to talk, det bryr ingen i Norge seg om. Det som står på Nokia sine sider er ofte bare vås, den har MP3 og AAC, og den har bilderedigering. Tidsbegrensing på profiler vet jeg ikke noe om, men dette kan jeg finne ut av straks jeg har funnet laderen min.

Dette er en super telefon til en tusing mindre enn 6680 om du ikke trenger kameraet foran. Jeg syns jeg lukter litt eid her, jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...