wil Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 hei. jeg slo på pc`en min i dag å oppdaga til min fortvilelse at skjermen min ikke ville slå seg på med en gang. lampa stod bare å blinka. Greit nok tenkte jeg, (trøtt om jeg var) og slo av opp slo den på igjen. Da funka alt fint. Med det samme jeg holdt på med det der så gikk jeg innom Bios. Da får jeg se at Et eller annet med skjermkortet i Bios står på PCI, er det ikke AGP den skal stå på da? jeg husker ikke hva det heter for øyeblikket. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Jeg er ganske sikker på at det valget kun gjelder når du har to skjermkort i PC'n; et AGP og et PCI. Da kan du velge hvilket skjermkort PC'n skal boote fra. Når du bare har ett skjermkort i PC'n spiller det ingen rolle hva det står der. Endret 10. august 2005 av Spaz Lenke til kommentar
wil Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 ok. takk. så om jeg setter det til AGP f. eks så vil det ikke være noe forskjell? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 På mange HK så kan du velge om det skal se etter PCI eller AGP skjermkort først, har egentlig ikke noe å si, men like greit å sette på AGP om det er det du bruker, selvsagt Lenke til kommentar
wil Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Jepp. Bruker AGP kort ja. G-Force4 Ti4200 (eller nå bruker jeg et gammelt G-Force4 MX420 kort da med 64 MB ram. kan like godt sette det på AGP allikevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå