Gå til innhold

Program for nettverksstatistikk

sim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tenkte når jeg så du hadde laga innlegget: Har du bomma på feil forum nå eller? Tja, det vil jeg tro. Jeg tror du vil få mere hjelp om du legger denne posten under Linux/Unix katogorien. Tror nok de har mere peil på slike program der.

Hvorfor skal jeg ikke kunne poste i denne kategorien ? Er denne liksom forbeholdt windows-brukere. Hvor tett går det an å bli ?

Ellers takk for svar. Hadde satt pris på noen anbefalinger av programmer folk har brukt, men jeg skal se på linkene jeg fikk.

Lenke til kommentar

tja, nå skal vi ikke snakke om hvem som er tett og ikke tett her, men det må jo gå opp et lys for hver og en at hvis ingen har stilt spørsmål om Linux software her tidligere så skal man jo ikke være ingeniør på gløshaugen for å skjønne at man får flere svar på Linux/Unix forumet delen?

Lenke til kommentar
tja, nå skal vi ikke snakke om hvem som er tett og ikke tett her, men det må jo gå opp et lys for hver og en at hvis ingen har stilt spørsmål om Linux software her tidligere så skal man jo ikke være ingeniør på gløshaugen for å skjønne at man får flere svar på Linux/Unix forumet delen?

Det har blitt spurt om programvare til andre operativsystem enn windows her før. Det er ikke min feil at du ikke følger med.

Men jeg lagrer innlegget ditt i gullkornmappa mi. Takk.

Lenke til kommentar

[offtopic]

Hvorfor mener du denne er feilpostet? Fordi "programvare" ikke kjører på linux?

Programvare er en fellesnevner, vi har programvare for linux også.

Og om vi skal følge din tankegang kan vi like godt droppe programvare

tråden, for vi har både en kategori for windows og en annen for linux.

[/offtopic]

Det eg kom med, er mer rettet mot linux som router. Hovedsaklig fordi

eg synes det gjør det du spør om + litt til.

Men dersom du kun ønsker et program som gjør dette lokalt,

vil downloads.com gi deg mye å velge mellom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...