Gå til innhold

Kjøp av PC bord


Anbefalte innlegg

Usikker på hvor jeg skulle legge denne posten, men en PC pult er da hardware :p

 

Satser på at noen moderatorer flytter denne hvis de ikke liker den.

 

Jeg har gått over fra bærbar til stasjonær igjen, og er på utkikk etter et stilig og funksjonelt PC bord. Må ha plass til kabinett, skjerm, tastatur, høyttalere, ekstern hd, kanskje printer. Kort sagt en del datastæsj.

 

Noen som har sett noen lekre møbler og kan gi meg et tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville tatt en type bord med stor overflate og lite stasj på (hyller og tastatur bord og det der) med en type hjørne. Da får du GOD albue støtte til både mus og tastatur og masse plass til skjerm og pc.

 

Eksempel

 

Har den noe lignende bare uten alle de avrundete kantene (bare der man sitter) og har en stor 19' skjerm, 7 høyttalere, en multifunksjonsskriver og diverse modem og routere og har GOD plass

 

Anbefales

 

EDIT: Rommet mitt

 

Vi har 2 sånne bord i huset, her er mitt hvor du ser jeg har evig med plass (og evig med rot for den slags skyld) så du får se hvordan det er i virkeligheten

Endret av improvize
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 1 måned senere...

Jeg er enig i at slikt hjørnebord er glimrenede. Jeg hater slike tastatur skuffer og bruker det ikke, fordi det ikke er plass når jeg sitter på ved et bord.

 

Det var fælt til bilder som ikke virker @daniel89j bildet av rommet ditt virker ikke, det gjør heller ikke det bildet til Totte- tydeligvis en link som ikke andre kan bruke.

Lenke til kommentar
Hvordan skal en få plass til beina på den der? Jeg ville ikke fått plass uten å sparke i stykker de hyllene og printern

8044160[/snapback]

 

Og man trenger ikke feste tastaturplata og skriver plata under der. De to tinga er klønete, og siden skjermen står oppå kanten der går det jo fint å ha tastaturet på selve pulten. Og printeren der hvor faksen er på bildet. Det er min plan i allefall.

8036784[/snapback]

 

Sånn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...