Palme Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg har en fresh ubuntu installasjon på den nye arbeidsmaskinen min. Har installert xmms via apt-get og det gikk fint. Men når jeg prøver å spille av *.mp3 filer låser hele xmms seg, og jeg må kille xmms for at den skal forsvinne. Vist jeg bruker den innebygde Rhythmbox -musikkavspilleren som kommer med ubuntu, fungerer det fint å spille mp3. Har selvsagt prøvd å reinstallere xmms, men til ingen nytte. Noen som har noen forslag på hva jeg kan gjøre? Maskinen er en dell-maskin, men tviler på at det har noen betydning? Lenke til kommentar
Garathor Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Sett output i XMMS til eSound. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Og vi har xmms tilbake Takker! Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Sett output i XMMS til eSound. og det gjøres hvordan? Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Options - Preferences - Output Plugin Der er det en scroll-meny der du kan velge ALSA/OSS/Esd osv. Anbefaler ikke å bruke esd, da dette henger litt etter, opptil 1-2 sekunder. Dette er spesielt irriterendes når man ser på film. Edit: Se foressten her, fra post 11 og utover. Endret 10. august 2005 av <BøNilzen> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå