wilai Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 eg har hatt TT BigWater og da demonterte eg den svarte greia som er med alle dei P4 Hovedkortene og nå vil eg skifte til vifte. det eg lurte på er finst det noke vifte som ikkje bruke den svarte greia eller går det an å kjøpe det eller? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Er litt usikker på hva du vil fram til, spør du om det går an å kjøpe en ny northbridge kjøleribbe m/vifte? I så fall er svaret ja, Microplex og 3dfxcool selger feks dette. Lenke til kommentar
wilai Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Er litt usikker på hva du vil fram til, spør du om det går an å kjøpe en ny northbridge kjøleribbe m/vifte? I så fall er svaret ja, Microplex og 3dfxcool selger feks dette. oki takk men det er CPU eg meine alså men har du en link til det eg vet ikke kor den ligge! Endret 10. august 2005 av wilai Lenke til kommentar
andreg Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 En sånn som denne du mener? Har ikke sett at noen av nettbutikkene har dem, men jeg ville ringt rundt og sjekket hvis jeg var deg. Ser ikke bort fra at de har noen liggende som du kan få kjøpt. Lenke til kommentar
wilai Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 En sånn som denne du mener? Har ikke sett at noen av nettbutikkene har dem, men jeg ville ringt rundt og sjekket hvis jeg var deg. Ser ikke bort fra at de har noen liggende som du kan få kjøpt. hmm det likne men er ikke sikker men ska ringe rundt og spør om dei har det til salgs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå