GungFu Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Heisan folkens, Er det noen her inne som kunne forklare meg litt nærmere om hva slags tiltak Microsoft planlegger for å unngå priatkopiering av dems programmer - hva det innebærer ? Peer Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Microsofts ris bak speilet er at folk med piratversjoner av Windows XP og Windows 2000 vil bli nektet å oppdatere operativsystemene sine. Men antipiratprogrammet ble jo cracket allerede 24 timer etter at nyheten om Windows Genuine Advantage System ble sluppet. Lenke til kommentar
GungFu Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Takker for raskt svar - vet du om dette gjelder kun for operativsystemene Windows ? Det jeg sikter til er i forhold til piratversjon av f.eks. Microsoft Office pakken, og selv om en ikke kjørte oppdateringer til dette programmet, så skulle det bli registrert av Microsoft at du hadde noe 'monkeybusiness' / piratversjoner av andre Microsoft programmer som en ikke hadde lisens på når en kjørte oppdateringer på (Windows) operativsystemet... Hmmm.. kanskje litt klønete skrevet, men håper dere skjønner spørsmålet mitt... Hehe.. Peer Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Windows har egen kategor. Flyttet fra Programvare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå