Radi Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg har loddet alt sammen på LCD-displayet, Bortsett fra LCD pin NO 14 og femten. For jeg hadde printet ut den bruksanvisningen her Og da kom LCD pin NO 14 og 15 på et annet ark, så jeg så de ikke. Men det ser ut til at alt funker helt fint. Det kommer opp svarte firkanter på diplayet akuratt som det står i bruksanvinsingen at det skal komme opp. Men nå jeg går inn på LCDSmartie så kommer denne medlingen opp: Failed to open device: Unable to load dlpotio.dll: Pleas ensure you have installed port95nt. Hva er det som er feil ? Jeg antar at det er noe med printer porten å gjøre. For det står install port95nt. Hvordan installerer jeg den porten ? Lenke til kommentar
EspenGunnufsen Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 http://www.driverlinx.com/DownLoad/DlPortIO.htm Lenke til kommentar
Radi Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Takk ! Nå er feil meldingen borte. Er det bare å skrive inn ting på de forskjellinge linjene ? Eller må jeg trykke på noe etter på eller hake av noen ruter e.l ? Hvordan får jeg det til å komme ting på displayet ? Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Det hjelper å lese bruksanvisningen! Lenke til kommentar
olmka Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Det hjelper å lese bruksanvisningen! Du er inne på noe der jah... Lenke til kommentar
Radi Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Takk for bruksanvisningen. Den jeg hadde er ikke lik. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Fungerer den nå eller? Lenke til kommentar
Radi Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Jeg fant ingen steder der det sto hvordan man får teksten til å synes. bare mange triks osv... Så...nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå