elvis! Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Den ene harddisken min er gammal og treig og jeg vil formatere den. Jeg har to harddisker så det er ikke der windows er (system-hd). Når jeg går inn på manage og formatere så sier den at det er den active hd, at filer er i bruk, og det kan oppstå problemer. Vil du fortsette?? Er det bare å kjøre på? EDIT: endret tittel Endret 10. august 2005 av ekravik1 Lenke til kommentar
elvis! Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Jeg kjørte på, men ingenting skjer. Den står bare og tenker!! Pokker!! Dataen vil ikke formatere harddiseken.. Hva gjør jeg da? (den harddisken inneholder en gamel xp-installasjon, så mange gamle systemfiler ligger der fortsat.. Kan det være et problem? hva gør jeg??) Endret 10. august 2005 av ekravik1 Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 har du prøvt å bruke en win boot disk og gjøre det fra dos. format c: eller format d: alt ettersom Lenke til kommentar
elvis! Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 fikk "bad command or filename" da, jeg.. bruker xp! Er det ikke noe program jeg kan bruke for å sjekke disken eller no? Lenke til kommentar
VbD Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 enkelt og greit: kjøp ny hvis den er gammel så kan det hende problemet ligger der, at den ikke er heelt samarbeidsvillig Lenke til kommentar
elvis! Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 nja.. jeg kan jo lese den, og den kan egentlig fint brukes. Den kan bare ikke formateres. Dette er en software-feil. Jeg føler det på meg! trenger et program som kan hjelpe meg litt! Lenke til kommentar
VbD Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Du kan jo prøve partitionmagic.. du finner den på itpro.no under techfiler...er bare å søke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå