Poor Leno Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg var å så på kampen mellom Vålerenga og Club Brügge, hvor 'Enga vant 1-0 med glans! Nå gjenstår kun returkampen i Belgia! Tror du Vålerenga klarer seg hele veien fram til gruppespill og millionpremier? Jeg både håper og tror! -Leno Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg har stor tro på at hvis de fortsetter det offensive spillet som i går kan de greie det. håper de greier det. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Må nok skuffe dere der, club brugge blir ikke enkle hjemme! tipper at resultat blir 3-1 til club brugge Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Joda, det er mulig...! Men nå teller vel bortemål dobbelt, så da blir det 3-3 sammenlagt! Straffe-konken er helt random! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Blir vanskelig ja, men håpet lever.. Håper virkelig de greier det.. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Joda, det er mulig...! Men nå teller vel bortemål dobbelt, så da blir det 3-3 sammenlagt! Straffe-konken er helt random! når tid begynnte det og telle dobbelt? blir det 3-1 til CB så vinner de 3-2 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Håper selvsagt at VIF kommer seg til Champions League. Vi er kanskje fiender på norsk gress, men i Europa står vi samlet! Lykke til Enga! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Håper selvsagt at VIF kommer seg til Champions League. Vi er kanskje fiender på norsk gress, men i Europa står vi samlet! Lykke til Enga! Helt enig. Norsk fotball tjener på å ha lag som markerer seg internasjonalt. Heia Vålerenga - jeg unner dem alt godt i CL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå