D@T@ M@N Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Hva er det beste CS levelet? rats er ganske kult... men de fra 1.4 eks er ikke så bra. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 IMHO de_dust, de_aztec, de_inferno, de_dust2 Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 (Det heter maps, ikke levels) Favorittmapet mitt public er dust2, til CW'er er nuke alltid like kult. Lenke til kommentar
tr8or Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Fav.map er jo dust2.. det er liksom mapet til klanen min: EP :wink: Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Aztec og nuke er kjekt på klankamp. Jeg HATER Rats :razz: hmmm... Inferno er morro å spille public. Gode muligheter for bakhold :smile: Lenke til kommentar
simes Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Prod og nuke er bra cw maps. Inferno er bra public, det må jeg være enig i. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Assault er digg hvis de som er på ct er litt fler (evt. bedre skillz) men å spille ct på en public med 32 players.. ugh! Lenke til kommentar
|KAN| Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Quote: Den 2002-08-05 20:19, Macint0sh skrev:til CW'er er nuke alltid like kult. tror jeg nok din NSO tøs :razz: spilte clanen mins først pcw på nuke mot NSO .... det gikk ikke så bra ... ta en rematch på dust2 eller no... :razz: Lenke til kommentar
Xi13 Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Lag et map sjølv. Uten lys og bare kniv. Da er CS fortsatt litt morro. (bare i 5 min) Lenke til kommentar
Suicid3 Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Altså, det beste mapet er selvsagt cs_office! :smile: Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Slike gamle cs-ere som meg begynner alltid å mimre om gamle dager, når slike poster kommer opp. Cs for 3 år siden var noe helt annet enn nå ja. Da var det ren underholdning, men nå er det seriøst som ****. Beste maps: cs_weapondepot <-- Første mappet cs_mansion cs_siege de_dust de_aztec cs_station <-- Genial de_nuke Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 det eneste offisiellet mappet jeg liker er inferno. cs mapsene suger, det er 2-3 s "veier" å gå, camping, sniping og speccing er umulig å unngå på store servere. de_inferno, fy_iceworld, fy_pool_day og starwars er mine favoritt map. siege, dust1, dust2, assault, italy, piranesi og div andre maps liker jeg ikke pga de er balansert slik at det blir mye camping. Lenke til kommentar
Skello Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 de_aztec: deili map cs_mice_final: 99 ganger bedre en rats de_inferno: bra gameplay de_vertigo: Perfekt balansert mellom laga de_dust2: 40 ganger bedre en de_dust dritgøy map Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Quote: tror jeg nok din NSO tøs :razz:spilte clanen mins først pcw på nuke mot NSO ....det gikk ikke så bra ... ta en rematch på dust2 eller no... :razz: ...lenge siden jeg spilte i nSo nå :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå